دفتر Pronote برای اولین بار در ایران

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0
دفترهای Pronote پاپکو با ویژگی های منحصر به فرد وارد بازار شد. محصولات این گروه هم اکنون از طریق این لینک قابل خرید و مشاهده است.
خرید این دفتر با در نظر داشتن برند شناخته شده، قیمت به صرفه و کیفیت بالای ساخت برای همه کاربران عزیز پاپکو رضایت بخش خواهد بود. شرکت پاپکو این دفتر را در طرح های شیک و متنوعی برای هر سلیقه ای عرضه کرده است. در ادامه شما با ویژگی های خاص این محصول آشنا می شوید.
همه ی ما برای ثبت هر نکته ای گاهی شخصی و گاهی هم نگارش آموخته های کاری و تحصیلی در اداره، مدرسه یا دانشگاه دست به قلم شده و نیاز به دفتری داریم که خاص باشد و نوشتن را برایمان جذاب و دلنشین کند. به همین منظور ما به شما بهترین دفتر پاپکو را معرفی می کنیم.
دفتر پرونوت، دفتری منحصر به فرد است که برای اولین بار در ایران صحافی آن به صورت چسبی با ماشین آلات صحافی انجام شده است. دو نوع صحافی افقی و عمودی برای این دفتر در نظر گرفته شده است. صحافی آن به این صورت است که برگه ها تک به تک به جلد چسبیده شده و با جدا شدن یک برگه، صفحه مقابل آن پاره نمی شود. در انتهای هر برگه خطوط سوراخ داری وجود دارد که باعث می شود برگه ها را به آسانی جدا کنید که این خطوط تنها در برخی از مدل ها موجود است.
عطف این محصول دارای نوار ضخیمی است که چسب قوی و با دوامی دارد، بنابراین هرگز با جدا شدن جلد از برگه ها مواجه نمی شوید. برگه های دفتر پرونوت سایز A4 چهار پانچ دارد که به شما امکان استفاده برای کلاسور دو یا چهار حلقه را نیز می دهد. روی جلد آن نیز می توانید عنوان دفتر به طور مثال دفتر مشق، فارسی، ریاضی، انگلیسی و ... را یادداشت کنید.
دیگر ویژگی جذاب دفتر Pronote این است که به صورت 180 درجه روی سطح باز می شود. می دانیم که همه با دفترهای چسبی این مشکل را دارند که دفتر به صورت کامل باز نشده و نمی توان به راحتی از ابتدای خط نوشت. بنابراین پاپکو با در نظر گرفتن مشکلات و نیاز کاربران دفتری تولید و عرضه کرده است که ایرادی به آن وارد نیست.   
کیفیت کاغذ این دفتر بسیار مطلوب و مرغوب بوده و استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت آن سبب ایجاد صفحه هایی با بافت یکنواخت شده که نوشتن در آن را لذت بخش کرده و علاوه بر آن از پخش شدن جوهر در کاغذ و پس دادن به پشت برگه جلوگیری می کند. بالای هر برگه می توانید تاریخ و شماره صفحه را یادداشت کنید.
در صفحه اول توضیحاتی راجع به انواع و ویژگی های دفتر با رسم شکل و متن موجود است و در صفحه دوم قسمتی برای یادداشت و قسمتی برای برنامه ریزی ماهانه تعبیه شده است. 
دفتر پرونوت بسیار سبک بوده و نسبت به دفترهای سیمی وزن کمتری دارد. این ویژگی سبب شده که کیف یا کوله پشتی سنگین نشود و مانع از آسیب به ستون فقرات و کمر شما می شود. 
ابعاد و اندازه های این دفتر به شرح زیر است:
سایز A4 ( 29.7×21  سانتی متر)، سایز B5 ( 25×17.6  سانتی متر)، سایز A5 ( 21× 14.8 سانتی متر) و اندازه های سفارشی دیگر به ابعاد  24×17  و  20.5×15.5  سانتی متر.
این دفتر خط کشی های مختلفی داشته و به صورت یک خط، دو خط، چهار خط (دفتر یادگیری زبان خارجی)، بدون خط (دفتر نقاشی)، شطرنجی، نقطه چین و یک خط حاشیه دار تولید و عرضه می شود.
این محصول در طرح های متنوع، جذاب و مطابق مد روز موجود است و برای تامین سلیقه کودکان شما نیز در طراحی جلد آن از شخصیت های کارتونی و فانتزی استفاده شده است. 
نکته ای که باید بدانید این است که دفترهای 40 یا 60 برگ برای استفاده تحصیلی فرزندان شما انتخابی مناسب و ایده آل است زیرا هم به دلیل برگه های کمتر سبک تر هستند و هم اینکه به دلیل تنوع طلبی کودکان خود مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نیستید.
در حال حاضر می توانید دفترهای پرونوت را در طرح های متنوع از وبسایت و فروشگاه های پاپکو خریداری کنید.
محصولات مرتبط
مرجع: PN-9176
34,690 تومان (با مالیات)
اگر شما به خاص بودن وسایل خود اهمیت می دهید بهترین اتنخاب محصول جدید پاپکو به نام دفتر پرونوت است.
مرجع: PN-9146
40,040 تومان (با مالیات)
اگر به دنبال دفتری جادار و کاربردی برای جزوه نویسی و یادداشت مطالب زیاد خود هستید، بهترین و مناسب ترین انتخاب شما می تواند دفترسایز A4 پرونوت باشد.
مقالات مرتبط

بهترین دفتر نقاشی کدام است؟

توسطبیتا مزینانی 1 4 سال قبل

9 ویژگی مهم برای انتخاب یک دفتر مشق مناسب

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

معرفی دفتر پرونوت

توسطآذین نوراللهی 10 5 سال قبل

راهنمای خرید دفتر

توسطآذین نوراللهی 1 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود