دفتر پرایم یک خط؛ پرچمدار نسل جدید محصولات پاپکو

ارسال شده در1 سال قبل توسط
مورد علاقه3

اصولا همه افراد در زندگی روزمره خود به دنبال کالاهایی هستند که نیاز آنها را برطرف سازد. تفاوتی ندارد شما کارمند باشید یا خانه دار، پزشک باشید یا دارنده یک شغل آزاد، مهندس یک کمپانی بزرگ باشید یا منشی تلفنی، محصل باشید یا دانشجو، در هر صورت هر شخص با توجه به زمینه فعالیت خود به این اقلام نیازمند است. یکی از این اقلام لوازم التحریر است که با تنوع بی نهایت، کار را برای متقاضیان ساده می ‏کند و نظم و ترتیب خاصی را در فعالیت و برنامه ها ایجاد می ‏نماید. در همین راستا شما می توانید با مراجعه به سایت پاپکو و ارتباط با کارشناسان فروش، نیازهای خود را خریداری نمایید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی گروه محصولات پرایم بپردازیم که اولین محصول آن دفتر پرایم یک خط پاپکو است.

اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال دفتری خاص و شیک می گردید، دفتر پرایم پاپکو می ‏تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ما را همراهی کنید تا با مشخصات ظاهری و ویژگی های منحصر‏به ‏فرد این دفتر آشنا شوید.

معرفی اجمالی دفتر پرایم یک خط پاپکو

برای همه افرادی که به واسطه نیازهای شغلی یا زندگی شخصی خود عادت دارند تا مواردی را یادداشت ‏برداری کنند، ظاهر شکیل، جنس کاغذ درجه یک، فضای کافی برای نوشتار، اندازه مناسب و تنوع فوق ‏العاده در رنگ‏بندی اهمیت دارد.

به همه موارد گفته شده ویژگی های منحصر به فردی نظیر کش نگهدارنده روی جلد، دو ربان نشانک، یک صفحه استیکر و جیب مقوایی را اضافه کنید که دفتر پرایم داراست و تصور کنید داشتن چنین دفتری چه حس خوبی را به شما منتقل می کند. خوب است بدانید دفتر یک خط پرایم اولین محصول از گروه محصولات پرایم پاپکو است و به زودی سایر محصولات این خانواده زیبا و کارآمد به حضور شما معرفی خواهد شد.

برای آشنایی هرچه بیشتر با این دفتر در ادامه همراه ما باشید.

تنوع بی نظیر در رنگ بندی که دنیای شما رنگارنگ می کند

دفتر پرایم پاپکو در 24 رنگ بسیار زیبا ارائه می شود که شما به راحتی می توانید با توجه به ترکیب رنگی وسایل خود، بهترین را انتخاب و کلکسیون خود را شیک ‏تر کنید. این تنوع در رنگ بندی برای اشخاصی که علاقه دارند تا تمامی لوازم و وسایلشان در یک هارمونی و به اصطلاح ست باشد، بسیار شیرین خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده کامل رنگ های این دفتر به وبسایت پاپکو بروید و پس از یافتن رنگ مورد علاقه خود، ثبت سفارش را انجام دهید و آن را درب منزل دریافت نمایید.

ابعاد دفتر یک خط پرایم

ابعاد این دفتر با استاندارد A5 طراحی و تولید شده است که به راحتی داخل کیف یا کوله پشتی شما جا می‏ شود؛ این ابعاد برای یادداشت ‏برداری در هر زمینه شغلی یا شخصی مناسب است. البته در این گروه دفاتر، ابعاد دیگری نیز مانند A4 و A6 نیز وجود دارد که در جایی دیگر معرفی خواهند شد.

جنس و نوع جلد

جنس جلد این دفتر، مقوای بسیار سخت و ضخیم با یک روکش شیک از جنس پلیمری خاص است که نمی‏ شکند و با خیالی آسوده می توانید آن را با خود حمل و چندین سال از آن استفاده نمایید. گوشه گرد دفاتر نشانه ای از آرگونومی است. گوشه های گرد علاوه بر شیک نمودن دفتر، به افزایش طول عمر جلد و جلوگیری از آسیب به بدن و وسایل دیگر درون کیف کمک می‏کند.

همچنین پیش از این پاپکو دفاتر جلد سخت دیگری در اندازه های متنوعی نیز داشته که با کلیک بر روی آنها می توانید محصولات را مشاهده کنید و با ویژگی های آنها آشنا شوید.

نوع کاغذ و تعداد برگه ها

کاغذ استفاده شده در دفاتر پرایم تاییده ‏های PEFC یا FSC را دارا هستند. این تاییده‏ ها نشانگر استفاده از کاغذی است که بر مبنای معیارهای استاندارد جهانی تولید شده است. برای مثال در تولید کاغذ، از پالپ غیر‏اسیدی استفاده شده است. در مصرف انرژی صرفه جویی شده و چوب استفاده شده در تولید کاغذ از جنگل‏هایی با رشد سریع برداشت شده است و به طور کلی می‏توان گفت از محیط زیست حفاظت و حقوق بشر نیز رعایت می‏شود.

 تعداد برگه ‏های این دفتر 112 عدد است که برای یادداشت های روزانه، دفتر تمرین، جزوه دانشگاهی، برنامه ریزی های کاری و ... بسیار مناسب است. رنگ کرم برگه ‏ها، محیط دفتر را برای مطالعه چشم ‏نواز می‏کند به طوری که چشمان شما خسته نخواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های دفتر پرایم، استفاده از کاغذ 80 گرمی با نفوذناپذیری در برابر جوهر است یعنی اینکه پس از نوشتن، جوهر به طرف دیگر کاغذ وارد نمی شود و در نتیجه نوشته ها خوب و درخور خواندن دیده می ‏شود.

وزن دفتر یک خط پرایم

با توجه به استفاده از کاغذ 80 گرمی، وزن کل دفتر در مجموع حدود 374 گرم است که با این وزن ایده آل، حمل و نقل آسانی را برای شما رقم خواهد زد.

صفحه بندی

نوع خط کشی این دفتر یک خط می‏ باشد. لازم به ذکر است انواع دیگری از جمله صفحه ‏بندی بدون خط، نقطه ‏دار و ... در سبد این گروه محصولی هست که بعدا معرفی خواهند شد. فاصله بین خطوط خط کشی 7 میلی متر و در هر صفحه 27 خط وجود دارد که این مدل خط کشی باعث می ‏شود تمامی یادداشت های شما به صورت منظم با فاصله مناسبی از یکدیگر قرار بگیرندعلاوه بر دفاتر پرایم با صفحه ‏بندی بدون شماره، دفاتر دیگری با صفحات شماره‏گذاری شده نیز عرضه می‏شود. دفاتر با صفحات بدون شماره به شما آزادی عمل می‏ دهد و دفترها با صفحات شماره گذاری شده به شما این امکان را می دهد تا یادداشت های هدف را به راحتی پیدا کنید.

نوع صحافی

صحافی از نوع دوخت مقاوم سازی شده است. این نوع صحافی نشان از کیفیت و استحکام دفتر و در نتیجه عمر بیشتر آن دارد. به عبارتی دیگر علاوه بر ویژگی های گفته شده که در عمر دفتر تاثیر دارند، صحافی باعث شده تا مقاومت آن بیش از پیش افزایش پیدا کند و امکان باز شدن دفتر تا 180 درجه بوجود آید. شما می توانید با خیالی آسوده چندین سال از این دفتر استفاده نمایید.

طرح روی جلد

طرح روی جلد با توجه به تنوع بی نظیر در رنگ بندی، کاملا ساده و تک رنگ انتخاب شده است و با سلیقه هر شخص با هر سن و سالی مطابقت خواهد داشت.

ویژگی های منحصر به فرد پرایم یک خط

کش نگهدارنده

برای منسجم بودن هرچه بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی داخل کیف یا کوله‏ پشتی، روی جلد این دفتر کش نگهدارنده باکیفیتی قرار داده شده که شما می توانید پس از به پایان رسیدن نوشته های خود، کش نگهدارنده را با قالب مخصوصی که دارد به دور دفتر بکشید تا از باز شدن آن جلوگیری شود. این کش بسیار باکیفیت است و به همین ترتیب تا چندین سال می توانید ازآن استفاده نمایید.

دو ربان نشانک

اگر شما پیش از این به کتاب خواندن و همچنین یادداشت در سررسید و دفاتر علاقه داشتید، به احتمال زیاد ربان نشانک را داخل کتاب و تقویم ها برای نشانه گذاری بین صفحات و جلوگیری از به هم ریختن صفحات به‏ خصوص مشاهده کرده‏ اید. این مژده را به شما می‏ دهیم که در طراحی دفتر پرایم دو ربان نشانک تعبیه شده که می توانید صفحات را با این دو ربان جدا کننده نشانه گذاری و به راحتی به قسمت های مورد نظر دست پیدا کنید. توجه نمایید که هر نشانک می تواند یک صفحه خاص را نشانه‏ گذاری کند (یعنی دو صفحه مختلف). این ویژگی همانند سایر ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم، باعث منحصر به فرد بودن هر چه بیشتر این دفتر خاص و جذاب شده است.

یک صفحه استیکر

برای این که بتوانید برخی صفحات دفتر را برای خود به آسانی علامت گذاری کنید، یک صفحه استیکر مخصوص پرایم با اشکال مختلف داخل جیب مقوایی دفتر قرار داده شده است.

دارای جیب مقوایی نگهدارنده

در قسمت انتهایی دفتر و داخل جلد یک جیب مقوایی با سایز متناسب وجود دارد که شما می ‏توانید یادداشت‏ ها و کاغذهای اضافی خود را در آن قسمت قرار دهید و بیش از پیش به وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

در پایان امیدوار هستیم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و خرید دفتر پرایم یک خط و همچنین سایر محصولات پاپکو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

محصولات مرتبط
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود