محصولاتی کاربردی برای اسناد و مدارک شخصی شما

ارسال شده در2 سال قبل توسط
مورد علاقه0

چه ابزاری برای اسناد و مدارک شما لازم و کاربردی است؟

چک فایل

چک فایل پاپکو که برای مدارکی مانند چک، شناسنامه، پاسپورت و مدارکی در این ابعاد طراحی و تولید شده است، مدارکی که هیچ وقت جای مناسبی نداشته اند. این محصول دارای ویژگی هایی است که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

مشخصات:

این محصول دارای 12 خانه و پلاستیکی است که با کش باز و بسته می شود. قرمز، زرد پرتقالی، کرم، سبز و آبی رنگ های جذاب و متنوع درب چک فایل هستند که با رنگ مشکی بدنه آن ترکیبی زیبا به وجود آورده اند.

بالای هر جداکننده یک جای لیبل مشاهده خواهید کرد که برای شما با استفاده از تفکیک ماهانه و الفبایی (برچسب هایی که با اسامی ماه و حروف الفبا چاپ شده اند) یک دسترسی سریع و آسان را فراهم می آورد.

کیفیت:

چک فایل از پلاستیک پلی پروپیلن با کیفیت و قابل شست و شو تولید شده که علاوه بر مقاومت در برابر آسیب، از گرد و غبار و رطوبت نیز در امان می ماند. بنابراین، می توانید مدارک خود را با اطمینان برای بایگانی و نگهداری در چک فایل پاپکو قرار دهید.

طراحی:

این محصول با 12 خانه طراحی شده است که به شما امکان مرتب سازی، سازماندهی راحت و دسترسی سریع را با استفاده از فضای مناسب می دهد. همین مهم است که طراحی یک نگهدارنده مدارک به گونه ای باشد که کار را برای شما راحت کند و به اسناد و مدارک شما نظم دهد.

کاربرد:

چک فایل مدارک شما را از آشفتگی و نامرتبی نجات می دهد! مدارکی که برای شما بسیار حائز اهمیت هستند و حتی ممکن است به صورت روزمره از آنها استفاده کنید. بنابراین نیاز دارید که چیزی آنها را در خود نگه دارد و سریع و آسان در اختیار شما قرار دهد، چیزی جز یک چک فایل 12 خانه این انتظارات شما را برآورده نمی کند!

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

کلیربوک A5

این محصول که با نام دیگر کلربوک شناخته می شود، با بهترین روش ممکن از مدارک شما نگهداری می کند و آنها را از هرگونه آسیب دور نگه می دارد.

مشخصات:

این کلیربوک دارای 60 برگ کاور (پوشه کیسه ای) است که داخل دو حلقه قرار گرفته اند و به دلیل صحافی کلاسوری قابلیت کاهش و افزایش کاور وجود دارد. این محصول علاوه بر 60 کاور و یک جلد، در یک قاب قرار می گیرد تا ظاهر زیبا را در کنار امنیت تجربه کنید.

کیفیت:

درباره کیفیت این کلربوک می توان گفت که علاوه بر جنس با دوام آن، اسناد و مدارک شما با سه روش نگهداری می شوند. در مرحله اول در پوشه کیسه ای (کاور) قرار می گیرند، با جلد پوشانده شده و به خوبی با یک قاب محکم و با کیفیت اسناد و مدارک شما را سالم و ایمن نگه خواهد داشت.  

طراحی:

کلیربوک A5 با طراحی منحصر به فردی که دارد به راحتی در قفسه های شما قرار می گیرند و با داشتن جای لیبل به شما این امکان را می دهد که سریع و آسان به اسناد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

کاربرد:

برخی از برگه ها که حاوی اطلاعات مهم هستند باید بدون اینکه پانچ شوند، نگهداری و بایگانی شوند. از این رو بهتر است در کاور نگهداری شوند و از آنجایی که به دلیل انعطاف پذیری پوشه کیسه ای امکان تا خوردگی مدارک بیشتر است، کلیربوک با یک جلد و قاب به داد ما می رسد!

کلربوک 60 برگ قفل فلزی قابدار یکی از ابزارهای ضروری برای هر خانه، اداره یا سازمان، کتابخانه، میز تحریر و ... است که برای دسته بندی، محافظت و بایگانی اسناد و مدارکی به کار می رود که اولویت بالایی دارند.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

کلیپ فایل A5

کلیپ فایل نام دیگر پوشه است که با گیره و بدون نیاز به پانچ مدارک ما را در اندازه های کوچک مانند فاکتور، بروشور و ... نگهداری می کند.

مشخصات:

کلیپ فایل A5 با استفاده از یک گیره اوراق مهم ما را بایگانی می کند، دارای یک جیب بزرگ، جای کارت ویزیت و خودکار از جنس طلق است و در سایز A5 تولید می شوند.

کیفیت:

پلاستیک استفاده شده در این کلیپ فایل، پلی پروپیلن است که قابل شست و شو و در برابر آسیب، رطوبت و گرد و خاک مقاوم است. قفل فلزی آن نیز محکم و با دوام بوده و با باز و بسته کردن زیاد، هرز نمی شود.

طراحی:

این محصول به گونه ای طراحی شده است که حدود 150 برگه یا سند را نگهداری می کند و همچنین مات بودن آن باعث محفوظ ماندن اطلاعات مهم شما می شود.

کاربرد:

کار کلیپ فایل A5 این است که اسناد و مدارک شما را مرتب، امن، سالم و سازماندهی شده بایگانی و نگهداری کند، سپس به آسانی و سریع (بدون صرف زمان و انرژی زیاد) آنها را در اختیار شما قرار دهد.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

پاکت B5

پاکت ها در امور روزمره ما نقش مهمی دارند، زیرا علاوه بر نگهداری برگه ها، اسناد و مدارک در راحتی حمل نیز تاثیر بسزایی دارند. از این رو پاکت B5 برای مدارک با سایز کوچک و برگه های سایز B5 طراحی و تولید شده اند.

مشخصات:

پاکت های B5 در سه نوع مات، شفاف و ارکید در فروشگاه اینترنتی پاپکو، موجود هستند و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک آنها کلیک کنید.

کیفیت:

همانطور که می دانید اکثر محصولات پاپکو، پلاستیکی هستند و جنس آنها قابل شست و شو و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است. بنابراین، داشتن این قابلیت ها نشان دهنده کیفیت و دوام بالای پاکت ها و نگهداری طولانی مدت اسناد و مدارک است.

طراحی:

پاکت های B5 با طراحی مناسب خود به شما این امکان را می دهند که به راحتی اوراق مهم خود را نگهداری، آرشیو و جابجا کنید.

کاربرد:

پاکت های سایز B5 مشکل شما را هنگام جابجایی اسناد و مدارکی مانند فاکتورها، قبض ها، نسخه پزشک، بروشور و ... رفع کرده و از آسیب به آنها و گم شدن هنگام حمل جلوگیری می کنند.

در تصویر به ترتیب از چپ پاکت دکمه دار مات B5، پاکت دکمه دار شفاف B5 و پاکت ارکید B5 را مشاهده می کنید.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

پاکت نامه

با اینکه این روزها کسی نامه نمی فرستد و تکنولوژی باعث شده است که برای پیام رسانی بسیار کمتر از نامه استفاده شود، همچنان نیاز به پاکت نامه پابرجاست.

مشخصات:

پاکت های نامه در سایزهای مختلف و به صورت مات و شفاف در این لینک موجود بوده و با توجه به اطلاعات داخل نامه ها می توانید پاکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. یعنی برای نامه های محرمانه بهترین گزینه می تواند پاکت نامه ارکید و پاکت نامه دکمه دار باشد و برای نامه های غیر محرمانه، فیش و قبض های پرداختی، چک ها و ... از پاکت های شفاف می توان استفاده کرد.

کیفیت:

کیفیت پاکت ها به گونه ای است که بتواند به بهترین روش ممکن مدارک شما را از هر گونه آسیب، گرد و غبار و رطوبت حفظ کند.

طراحی:

طراحی پاکت های نامه با اندازه و دکمه ای مناسب برای نگهداری امن تر، به شما کمک می کند تا نامه های اداری خود را نگهداری، حمل و آرشیو کنید.

کاربرد:

کاربرد پاکت های نامه از نامش پیداست، اما می توان قبض، رسید، چک و فاکتور نیز در آن نگهداری کرد.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

پاکت های کوچک

یکی دیگر از محصولات کاربردی برای مدارک کوچک مانند رسید پرداخت، کارت ویزیت و عکس های پرسنلی پاکت های سایز کوچک هستند که پلاستیکی بوده و با دکمه باز و بسته می شوند. این پاکت ها به صورت مات و شفاف عرضه می شوند و می توانید رنگین کمانی از آنها را داشته باشید.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

زونکن نیمه

زونکن های نیمه از پر طرفدارترین محصولات پاپکو برای نگهداری از برگه هایی به سایز A5 و B5 است، اوراقی مانند فاکتور، قبض ها، بروشور، منوهای غذا و ...

مشخصات:

این زونکن ها در ابعاد A5 و B5 تولید می شوند که یکی از جنس پلاستیک و دیگری از جنس مقوا هستند. هر دو دارای قفلی فلزی هستند که اسناد و مدارک شما را به خوبی در کنار هم نگه می دارند.

کیفیت:

 در مورد کیفیت جنس پلاستیکی می توان گفت که بسیار با کیفیت بوده و قابل شست و شو می باشد. همچنین زونکن مقوایی از چند لایه مقوای فشرده تهیه شده است تا در برابر آسیب های احتمالی مقاوم باشند.

لازم به ذکر است که کیفیت قفل این زونکن ها به گونه ای است که در اثر باز و بسته شدن مکرر هرز نمی شوند و به خوبی تا سالیان سال از برگه های شما نگهداری می کند.

طراحی:

زونکن نیمه مانند دیگر زونکن ها طراحی شده اند اما با ابعاد کوچک. بنابراین همچنان در قفسه های شما قرار می گیرند، با داشتن برچسب، شما را برای دسترسی سریع تر به سند مورد نظر، راهنمایی می کنند، با حلقه انگشت به راحتی از قفسه خارج شوند و در دسترس شما قرار بگیرند.

بایگانی اسناد و مدارک شخصی

نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود