با انواع جامدادی های پاپکو آشنا شوید...

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه0

جامدادی یکی از آن لوازمی است که اگر حتی کمی با نوشت افزار سر و کار داشته باشید، خیلی به کمک شما خواهد آمد. نه تنها از گم شدن لوازم التحریر شما جلوگیری می کند، بلکه کمک می کند تا یک فضای سازماندهی شده برای نگهداری وسایلی که هر لحظه ممکن است به آن احتیاج داشته باشید برایتان ایجاد شود. اما اینکه شما کدام جامدادی را انتخاب می کنید به نیاز شما و کاربردی که از آن انتظار دارید بستگی دارد. ما در ادامه این مطلب به بررسی انواع جامدادی های پاپکو خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

جامدادی پارچه ای

  1.        جامدادی پارچه ای

جامدادی پارچه ای، متداول ترین نوع جامدادی و به طور معمول اولین انتخاب هر خریداری است. این که شما بتوانید در صورت کثیف شدن، جامدادی خود را بشویید یا یک محفظه انعطاف پذیر برای نگهداری نوشت افزار خود داشته باشید، بهترین دلایل برای خرید و تهیه این جنس جامدادی است.

شرکت پاپکو با تولید انواع مختلف جامدادی های پارچه ای، این امکان را به شما می دهد که بهترین انتخاب را بین گزینه های موجو داشته باشید و کیفیت بالای این محصول به شما اطمینان خاطر می دهد که بدون آنکه آسیب ببیند، برای سال های متمادی از آن استفاده کنید.

جامدادی پلاستیکی

  1.        جامدادی پلاستیکی

جامدادی پلاستیکی، یکی دیگر از انتخاب های همیشگی است که به دلیل نوستالژیک بودن آن توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. این جامدادی ها نیز همچون نمونه پارچه ای قابلیت شست و شو داشته و خیال شما را بابت همواره تمیز بودن جامدای خود راحت می کند.

جامدادی پلاستیکی پاپکو به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و وزن کم آن، بهترین انتخاب برای نگهداری مداد و مداد رنگی های دانش آموزان و دانشجویان است. این جاقلمی ها با دکمه مقاوم خود محکم بسته می شوند و مداد، مداد رنگی و خودکارهای شما را محفوظ نگه می دارند.

جامدادی زیپی

  1.        جامدادی زیپی

جامدادی هایی که با زیپ بسته می شوند، مطمئن ترین و امن ترین نوع جامدادی ها هستند که برای هر سنی کاربرد دارد. همانطور که پیش از این و در مقالات مرتبط با معرفی جامدادی ها و راهنمای خرید آن گفتیم، زیپ جامدادی ممکن است از جنس پلاستیک یا فلزی باشد. اما در نظر داشته باشید که زیپ های فلزی مقاومت بالاتری نسبت به زیپ های پلاستیکی دارند.

به دلیل مزایایی که گفته شد، شرکت پاپکو اقدام به تولید انواع مختلفی از جامدادی های زیپی نموده است. این جامدادی ها در جنس های مختلف پارچه ای و چرمی عرضه شده و علاوه بر جادار بودن، بسیار سبک و کم وزن هستند و به راحتی در هر کیفی قابل حمل هستند.

جامدادی کش دار

  1.        جامدادی کش دار

برخی جامدادی های موجود در بازار با کش بسته می شوند. این جامدادی ها نیز محفظه امنی برای نگهداری لوازم التحریر و نوشت افزار شما ایجاد می کنند. اگر جنس کش مقاوم و از نوع مرغوب باشد، با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید و از داشتن یک جامدادی متفاوت لذت ببرید.

جامدادی های کش دار پاپکو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با یک کش مقاوم و یک دکمه، تمام وسایل شما را محفوظ نگه می دارند. کیفیت پارچه جامدادی های کش دار پاپکو نیز یکی از دلایل اصلی محبوبیت این محصول است.

جامدادی دکمه دار

  1.        جامدادی دکمه دار

جامدادی های دکمه دار معمولا علاوه بر دکمه، زیپی دارند که از لوازم التحریر شما بهتر محافظت کند. مگر آنکه جامدادی پلاستیکی باشد که نتوان زیپ را به آن دوخت. دکمه های این نوع جامدادی ها با توجه به جنس جامدادی ممکن است فلزی یا پلاستیکی باشد. جامدادی های دکمه دار پاپکو اما در دو جنس پلاستیکی و پارچه ای تولید می شوند.

جامدادی استندینگ

  1.        جامدادی استندینگ

جامدادی استندینگ محصول انحصاری شرکت پاپکو است که کاربردهای متفاوتی دارد. دو طرف این جامدادی به وسیله آهنربای به کار رفته در آن به هم وصل می شود و ظاهری استوانه ای شکل ایجاد می کند و به راحتی مثل یک جاقلمی روی میز قرار می گیرد. هنگام حمل نیز می توان آهنرباها را از هم جدا کرد به شکل یک جامدادی تخت آن را در کیف دستی یا کوله پشتی قرار داد.

جامدادی استندینگ نه تنها برای حمل لوازم التحریر بلکه برای حمل و نگهداری لوازم آرایش، ابزار کار آرایشگاه و ... نیز کاربرد داشته و خیال شما را بابت همراه داشتن وسایلتان و همینطور یه محفظه رومیزی آسوده می کند.

جامدادی رومیزی

  1.        جامدادی رومیزی

جامدادی رومیزی بهترین انتخاب در شرایط فعلی است که دانش آموزان به صورت آنلاین آموزش می بینند و احتیاج دارند یک فضا برای سازماندهی لوازم التحریر خود داشته باشند. این جامدادی حتی بهترین گزینه برای کارمندان و افرادی است که لوازم التحریر بسیاری روی میز کار خود دارند و به دنبال یک جاقلمی برای نگهداری لوازم خود هستند.

اگر می خواهید با یک جامدادی رومیزی طرح دار میز خود را زیبا کنید، پیشنهاد می کنیم از جامدادی های پاپکو غافل نشوید.

انتظار شما از جامدادی چیست؟ دوست دارید چه نوع جامدادی ای داشته باشید؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

محصولات مرتبط
مرجع: ZPC-346
366,663 تومان (با مالیات)
جامدادی استندینگ پارچه ای با ظاهری پر زرق و برق و چندین کاربرد در اختیار شما قرار می گیرد تا به جای خرید چند محصول و هزینه های بیشتر بهترین گزینه را داشته باشید.
مقالات مرتبط

معرفی یک جامدادی ساده اما چندکاره!

توسطآذین نوراللهی 4 سال قبل

لاکچری ها از این جامدادی نیز غافل نشوید...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل

راهنمای خرید جامدادی...

توسطبیتا مزینانی 2 5 سال قبل

جامدادی خودت را بساز...

توسطبیتا مزینانی 4 5 سال قبل

از سیر تا پیاز جامدادی ...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود