محبوب ترین دفترهای پاپکو...

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه0

دفتر چیزی فراتر از لوازم التحریر است؛ یک منبع شادی برای درج یک کار معمولی و روزمره، یادداشت برداری، برنامه ریزی، طوفان مغزی و هر موردی که برای ثبت آن اشتیاق دارید. همه اینها ارزش آن را دارند تا با پرداخت مبلغی بیشتر، یک دفتر با کیفیت بالا و دوست داشتنی را از آن خود کنیم، زیرا شما در حال تبدیل این کارها به یک تجربه عالی هستید.

انواع مختلفی از دفتر برای اهداف مختلف و با ظاهرهای متفاوت در سراسر دنیا وجود دارد که انتخاب یک یا چند دفتر برای هر کسی در دنیا امکان پذیر است. همه افراد با هر سلیقه ای می توانند دفتر با ابعاد، طرح، کاربرد، تعداد برگ، جنس جلد و هر ویژگی مورد نظری را انتخاب کنند. در این بین برای بیشتر اشخاص کیفیت حرف اول را می زند و دوام دفتری که برای آنها منبع شادی و الهام بوده، بسیار حائز اهمیت است.

هر چند که می توان گفت تمامی دفترهای پاپکو محبوب هستند، اما برخی از آنها از محبوبیت خاصی برخوردارند که در ادامه مطلب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد. لازم است بدانید که این لیست بر اساس نظریات مشتریان عزیز برای شما آماده شده است تا مانند دیگران خریدی مطمئن و رضایتمند را تجربه کنید.

لیستی از محبوب ترین دفترهای پاپکو از نظر مشتریان

1. دفترهای جلدسخت

به نظر شما دلیل محبوبیت دفترهای جلدسخت چیست؟ چرا رتبه اول را در محبوب ترین دفترهای پاپکو را به خود اختصاص داده است؟ آیا جز سختی، دوام و کیفیت بالای دفتر است؟

اگر شما مدام در حال جابجایی دفتر هستید؛ از خانه به مدرسه، از محل کار به خانه، از سمینار به جلسه ای دیگر یا از آموزشگاه به دانشگاه، می دانید که آسیب دیدن جلد دفتر ناخوشایند است و ظاهری بد به دفتر می دهد. این مشکل زمانی حل می شود که شما دفتری انتخاب کنید که تحمل این سختی ها را داشته باشد و خم به ابرو نیاورد! دفترهای جلدسخت همان انتخاب شما هستند که علاوه بر دوام و کیفیت جلد، انواع مختلفی دارند.

دفتر وزیری، دفتر کلاسوری و دفتر ته دوخت با طرح های زیبا مانند طبیعت، اشکال هندسی، طرح های هنری، کارتونی، حیوانات، اشیا و ... برای هر کسی با هر سلیقه ای در دسترس است. دیگر ویژگی های جذاب این دفتر را فقط باید از نزدیک لمس و مشاهده کنید!

امیدواریم که انتخاب از میان طرح های قشنگ دفترهای جلد سخت برای شما سخت نباشد!

2. دفتر A4 مات 80 برگ

دفترهای جادار مانند A4، همیشه طرفداران زیادی دارند، زیرا می توان در یک صفحه آن کلمات بیشتری جا داد. بنابراین استفاده حداکثری از فضا، صحافی سیمی (باز شدن 180 درجه)، رنگ بندی جذاب و ابعاد دفتر A4 مات 100 برگ، ویژگی هایی است که این دفتر را محبوب، پرفروش و دوست داشتنی کرده است.

محبوب ترین دفترهای پاپکو

3. دفترهای پرونوت (به خصوص 60 برگ و 100 برگ)

زمانی که مشکل بسیاری از ما سنگین بودن کیف یا کوله پشتی و قیمت بالای دفترهاست، دفترهای پرونوت به کمک شما می آیند. حتی به دلیل جدا کردن کاغذی دیگر با مشکل برگ برگ شدن دفتر مواجه نخواهید شد و می توان گفت که اوراق دیگر محکم و استوار سر جای خود باقی می مانند؛ این به دلیل وجود پرفراژ است. این دفتر که با استفاده از تکنولوژی به روز و پیشرفته برای اولین بار در ایران یک صحافی خاص و منحصر به فرد را به سرارسر ایران عرضه کرده است، با عطفی مقاوم، قابلیت باز شدن 180 درجه و داشتن پرفراژ در دسترش شما قرار خواهند گرفت.

پرونوت، نسل جدید دفاتر با طرح های متنوع و بسیار زیاد، ممکن است انتخاب شما را سخت کند، اما حتما انتظار شما را برآورده می کند. با هر ابعاد و تعداد برگی دفترهای پرونوت را خریداری کنید، با خیال راحت این دفتر را به صورت 180 درجه باز کنید، از آن کاغذ جدا کنید و حتی آن را به دفتر شطرنجی تبدیل کنید!

با این ویژگی ها می توان حدس زد که چرا دفترهای پرونوت در بین محبوب ترین دفاتر پاپکو، جایگاه شماره سه را خود اختصاص داده است!

4. دفتر A4 مات 200 برگ

شاید باور نکنید که یک دفتر بقدری جادار باشد که حتی به جای چهار دفتر بتوانید از آن استفاده کنید! اما چرا؟! دلیل این است که دفتر A4 مات 200 برگ هم ابعاد بزرگتری دارد، هم تعداد برگ بیشتری دارد. با چهار دیوایدر (جداکننده کاغذ) می توانید چهار موضوع با تعداد برگه های متفاوت داشته باشید، زیرا دیوایدرها به راحتی بین برگه ها جابه جا می شوند. همچنین هزینه 4 دفتر را به جای یک دفتر پرداخت می کنید و یک دفتر را به جای 4 دفتر در کیف یا کوله پشتی خود حمل می کنید.

محبوب ترین دفترهای پاپکو

5. دفتر فارسی مات 100 برگ

ساده، کلاسیک و شیک...! این ساده ترین تعریفی است که می توان برای این دفتر به کار برد. رنگ های جذاب و متنوع، صحافی سیمی و جنس باکیفیت و پلاستیکی جلد باعث شده است تا دفتر فارسی 100 برگ در لیست محبوب ترین دفترهای پاپکو، مورد پنجم باشد.

6. دفتر دکمه دار 200 برگ

دفترهای کلاسوری به خودی خود نزد افراد محبوب هستند، زیرا با خرید برگه های اضافه تا هر جا که از آنها خسته شوید، کاربرد دارند. حال اگر دارای 4 دیوایدر (جدا کننده) باشند و برای موضوعات مورد نظر تفکیک شوند، محبوبیت دفترها بیشتر می شود. دفتر دکمه دار 200 برگ نامی است که گویای همه چیز است؛ با دکمه باز و بسته می شود، 200 برگ یا به صورت جزئی تر 400 صفحه دارد و در رنگ های متنوع و دوست داشتنی به بازار عرضه شده اند.

محبوب ترین دفترهای پاپکو

7.دفتر متالیک 100 برگ

هنگامی که نام دفتر متالیک شنیده می شود، کیفیت حرف اول را می زند؛ یک دفتر که با جلد پلاستیکی ضخیم و مقاوم خود، دارای آج هایی است که با استفاده مداوم روی آن خط و خش مشاهده نخواهید کرد. با دفتر متالیک و دیوایدرهای آن می توانید سه موضوع داشته باشید و این برای افراد جذابیت محسوب می شود.

8. دفتر جیبدار 100 برگ

دفتر جیبدار 100 برگ، هفتمین دفتر محبوب پاپکو، دفتری که برگه های آن تمام نمی شود! یک دفتر جیبدار که کاغذهای یادداشت شما را نگه می دارد تا گم نشوند، دارای جدا کننده است تا موضوعات درسی و غیر درسی خود را تفکیک کنید، کلاسوری است تا با خیال راحت بنویسید و برگه های آن را شارژ کنید، رنگ های متنوع و شاد آن به حال و هوای نوشتن شما اشتیاق می دهد و چه چیزی بهتر از این؟!

محبوب ترین دفترهای پاپکو

9. دفتر 130 برگ لاکچری

دفتر لاکچری 1، دفتر لاکچری 2، دفتر لاکچری 3، دفتری لاکچری 4، کدام را انتخاب می کنید؟ این بستگی به این دارد که دفتر شما چه ابعادی باید داشته باشد و برای چه هدفی آن را می خواهید. دلیل محبوبیت این دفتر، ظاهر شیک و خاص آن، امکان ست کردن آنها با هم و با یک جامدادی استندینگ همه کاره است. یک تجربه متفاوت با داشتن لوازم التحریر خاص و با کیفیت که هارمونی چشم نوازی دارد، نوشتن را برای شما لذت بخش می کند.

10. دفتر 130 برگ آکادمیک

این دفتر هم مانند دفتر لاکچری، دارای سه نوع است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. دفتر آکادمیک 1 دارای پنج رنگ جذاب طلایی، نقره ای، بنفش، زرشکی و مسی است که اندازه آن مقدار بسیار کمی از دفتر آکادمیک 2 بزرگ تر است. دفتر آکادمیک 3 نیز ابعادی بزرگتر از دو مورد قبلی دارد که همین ویژگی، فضای بیشتری برای نوشتن می دهد.

اگر من نویسنده این لیست را شماره بندی می کردم، انتخاب من برای جایگاه شماره 1، دفترهای آکادمیک بود!

محبوب ترین دفترهای پاپکو

امیدواریم که این لیست را دوست داشته باشید و اگر شما هم بخواهید، می توانید لیست مورد نظر خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

محصولات مرتبط
مرجع: PN-9176
36,900 تومان (با مالیات)
اگر شما به خاص بودن وسایل خود اهمیت می دهید بهترین اتنخاب محصول جدید پاپکو به نام دفتر پرونوت است.
مرجع: A4-622
91,390 تومان (با مالیات)
دفتری در سایز بزرگ برای جزوه نویسی دانشجویان و یا برای استفاده به عنوان دفتر مشق، دفتر تکالیف، دفتر ریاضی و ... دانش آموزان.
مقالات مرتبط

چگونه جلد دفتر خود را تزئین کنید...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

معرفی یک دفتر جلد سخت اما هیجان انگیز...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

تزیین دفتر مشق

توسطآذین نوراللهی 38 4 سال قبل

آموزش ساخت جلد دفتر با چند روش ساده!

توسطآذین نوراللهی 4 سال قبل

دفتری برای افراد لاکچری!

توسطآذین نوراللهی 2 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود