پک های جذاب پاپکو در راه است...

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

مفتخریم به اطلاعتان برسانیم در آستانه سال تحصیلی جدید، شرکت پاپکو اقدام به عرضه پک محصولات مختلف نموده که با تهیه آن می توانید مجموعه ای از محصولات جذاب و کاربردی را دریافت نمایید.

این محصولات هر کدام از دل گروهی متفاوت بیرون آمده اند و در پاکتی قرار گرفتند تا یک پک خاص را برایتان فراهم کنند. پک های خاصی که مناسب گروه های مختلف سنی و شغلی است و کاربردهای متفاوتی دارد. یکی برای لاکچری ها در نظر گرفته شده و محصولات گروه لاکچری را در خود دارد. دیگری برای مدیران مناسب است و  از کنار هم قرار گرفتن محصولات آکادمیک و چرمی تشکیل شده است. اما در این بین کودکان، دانش آموزان و دانشجویان فراموش نشده اند. برای هر کدام از این گروه های سنی دو پک متفاوت در نظر گرفته شده که شامل محصولات مختلفی است. محصولات این پک ها نیز در رنگ بندی و طرح های مختلفی موجود هستند که این تنوع خود سلیقه طیف گسترده ای از مخاطبان را تامین می کند.

ست لوازم التحریر

هدف پاپکو از ایجاد این پک ها، تامین سبدهای مختلف، از اقتصادی گرفته تا لاکچری بوده و قرار است به مشتریان و مخاطبان ارزشمند خود نشان دهیم چگونه می توان با صرف هزینه مناسب و زمان کم، محصولات متنوعی را با یک کلیک خریداری کرد. لازم به ذکر است این تازه شروع کار است و در آینده پیشنهادات جذاب تری ارائه خواهیم کرد. 

اگر شما نیز در راستای بهبود خدمات پاپکو به مشتریان و ارتقای کیفیت پک ها پیشنهادی دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود