باشگاه مشتریان پاپکو به زودی افتتاح می شود

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

خبر خوب امروز پاپکو، افتتاح باشگاه مشتریان برای برخورداری شما عزیزان از امکانات بیشتر است. چه چیزی بهتر از این که شما بتوانید با هر خرید امتیاز کسب کنید و افزایش امتیاز نیز برای شما نتیجه های شگفت انگیز در پی داشته باشد.

به طور کلی یکی از ویژگی های هیجان انگیز خرید اینترنتی، کسب امتیاز، افزایش آن و ورود به مراحل بالاتر است. شما با هر خرید و جمع آوری امتیاز تجربه ای لذت بخش خواهید داشت و وفاداری خود را به ما ثابت می کنید.

برای کسانی که با باشگاه مشتریان یا به قولی باشگاه وفاداری آشنایی ندارند باید بگوییم که:

باشگاه مشتریان بستری است برای مشتریان همیشگی و وفادار که با اثبات خود به برند یا فروشگاه اینترنتی از توجه ویژه، مزایا و امکانات خاصی برخوردار می شوند. اثبات وفاداری با همراهی همیشگی و خرید پی در پی انجام می شود تا پاسخی شایسته و درخور برای مشتری در نظر گرفته شود.

درباره باشگاه مشتریان پاپکو باید بدانید که سه سطح با نام های فیروزه ای، نقره ای و طلایی دارد. قرار گرفتن در این سطوح بستگی به امتیازات شما دارد و هر سطح برای یک سقف امتیاز است. به این صورت که برای سطح فیروزه ای حداقل 200 امتیاز در نظر گرفته شده، برای سطح نقره ای به دست کم 800 امتیاز نیاز دارید و برای قرار گرفتن در بالاترین سطح یعنی طلایی باید به امتیازی معادل 1600 به بالا برسید. برای هر سطح جوایز، مزایا و پیشنهادهای بسیار متفاوتی دریافت خواهید کرد و هرچه امتیاز بیشتر، جوایز ایده آل تر...

باشگاه مشتریان پاپکو

زمانی که شما عضو باشگاه مشتریان پاپکو بشوید، صاحب 200 امتیاز می شوید و پس از آن با هر خریدی که انجام دهید، برای هر 1000 تومان پرداختی، شما 1 امتیاز کسب می کنید. شما بعد از کسب امتیازات و رسیدن به سه سطح در نظر گرفته شده، می توانید از مزایا و پیشنهاداتی که به ازای سطح شما در اختیارتان قرار می گیرد بهره مند شوید. یکی دیگر از قسمت های جذاب و هیجان انگیز باشگاه مشتریان، 200 امتیاز به عنوان هدیه برای روز تولد شماست و این امکان زمانی قابل استفاده است که شما هنگام ثبت نام، تاریخ تولد خود را صحیح وارد کنید.

باشگاه مشتریان پاپکو

لازم به ذکر است که امتیازات شما دارای ارزش ریالی بوده و شما می توانید به ازای هر 1 امتیازی که دارید، 100 ریال خرید کنید. به عنوان مثال مشتری که دارای 800 امتیاز است، می تواند مبلغ 80000 ریال در سفارش خود استفاده کند. همچنین هنگام خرید از سایت پاپکو، هر مقدار مبلغی که بابت خرید خود بپردازید، 1 % از کل آن به عنوان امتیاز در حساب کاربری باشگاه مشتریان برای شما اضافه می شود.

باشگاه مشتریان پاپکو

در آخر بهتر است درباره قوانین و شرایط باشگاه مشتریان پاپکو بیشتر بدانید:

  • امتیاز خرید شما پس از تغییر وضعیت سفارش به حالت "تحویل داده شد"، به مجموع امتیازهای شما اضافه می گردد.
  • در صورت مرجوع شدن کل یا بخشی از سفارش، امتیاز آن از مجموع امتیازهای شما کسر خواهد شد.
  • امتیازهای کسب شده در باشگاه مشتریان پاپکو، امکان نقد شدن نداشته و تنها می توان برای جوایز تعریف شده از آن استفاده نمود.
  • پس از استفاده کردن امتیاز جهت دریافت جایزه، امکان تغییر و بازگرداندن جایزه یا امتیاز آن وجود ندارد.
  • پاپکو هیچ مسئولیتی در قبال موجودی جوایز تعریف شده در باشگاه مشتریان نداشته و ممکن است موجودی برخی جوایز در طول زمان بدون اطلاع رسانی قبلی به پایان رسیده و تغییر کند.
  • میزان امتیازهای لازم برای دریافت جوایز ممکن است در طول زمان و بدون اطلاع رسانی قبلی تغییر کند.
  • در حال حاضر امتیاز کسب شده از خرید در باشگاه مشتریان پاپکو، تنها برای خرید های حقیقی تعلق می گیرد.
  • امتیازهای کسب شده در باشگاه مشتریان پاپکو به مدت 365 روز پس از تاریخ کسب امتیاز معتبر بوده و پس از آن منقضی خواهد شد.
  • پس از مصرف امتیاز، جایزه انتخابی شما به صورت معمول و همراه با خرید بعدی شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت به خواست و هزینه مشتری ظرف مدت 2 روز کاری پس از ثبت، برای مشتریان تهران با پیک و برای مشتریان سایر استانها به وسیله پست و یا تی پاکس ارسال خواهد شد.
  • کلیه هزینه های ارسال جوایز به عهده مشتری است.
  • هر گونه تلاش یا استفاده از روشهای غیر متعارف و غیر قانونی برای ایجاد تغییر در میزان امتیازهای کسب شده، منجر به مسدود شدن حساب باشگاه مشتریان خواهد شد.

افتتاح باشگاه مشتریان پاپکو به زودی انجام می پذیرد و شما می توانید از پیشنهادات و جوایز جذاب و متنوع آن بهره مند شوید. همین حالا از طریق این لینک ثبت نام کنید و به باشگاه مشتریان بپیوندید.

 

 

نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود