راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه1

زیردستی یک تخته باریک اما سخت و محکم با گیره ای در بالای آن بوده تا بتوان برگه ها را درون آن گیره قرار داد. زیردستی یک تکیه گاه برای دست هنگام نوشتن به شمار می آید که به همین دلیل محبوبیت خاصی نزد کسانی که همواره در حال نوشتن هستند، دارد.

زیردستی محصولی سازمان یافته و قابل حمل برای استفاده در هر سنی از کودک تا بزرگسال است.

برای همه ما گاهی پیش می آید که در جایی مجبور نوشتن می شویم که هیچ تکیه گاهی برای دست شما موجود نیست. برای پر کردن فرم های مختلف (فرم مصاحبه کاری، ثبت نام در کلاس های هنری، آموزشی و ...)، نظر سنجی، جزوه و یادداشت برداری، طراحی، نقاشی، بازرسی، امضا کردن رسیدهای تحویل پستی یا سفارش های اینترنتی و ... ما نیاز به محصولی به نام زیردستی داریم. بنابراین یک یادداشت برداری با دستخط خوب و لذت بخش مستلزم داشتن یک زیردستی بوده که شاید تا کنون با نام تخته شاسی شناخته باشید.

همچنین هر کسی هنگام مصاحبه های کاری حتما زیردستی یا تخته شاسی را دیده یا در دست گرفته است. ما به شما انواع زیردستی، با جنس، اندازه، گیره و کاربرد های متفاوت را معرفی می کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و راهنمای خریدی برای شما باشد.

زیردستی های پاپکو را در انواع رنگ های شاد، تیره، گرم و سرد می توانید تهیه کنید تا با دیگر لوازم خود هماهنگ کنید.

ویژگی های زیردستی:

جنس

یکی از ویژگی های زیردستی جنس آن است که باید هم محکم و بادوام، هم سبک باشد تا به هنگام نوشتن آسیب نبیند و موقع حمل کردن، سنگین نباشد. بنابراین زیردستی های پاپکو از جنس پلاستیکی و مقوایی هستند تا هم سبک برای حمل و هم محکم هنگام نوشتن باشند. جنس پلاستیکی زیردستی ها از پلاستیک پلی پروپیلن (PP) بوده که گرد و خاک را به خود جذب نمی کند و قابل تمیز کردن است. مشتریان همیشگی ما از کیفیت و دوام چندین ساله جنس های پلاستیکی پاپکو می دانند که نیازی به گفتن نیست. همچنین جنس های مقوایی به آن صورتی که در نظر شماست، نیستند زیرا از چندین لایه مقوا استفاده شده تا استحکام بیشتری پیدا کنند.

راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

نوع

زیردستی یا تخته شاسی ممکن است انواع مختلفی داشته باشد. پاپکو دو نوع زیردستی دارد که یکی از نوع ساده و معمولی بوده و دیگری از نوع کتابی است. زیردستی کتابی همانطور که از نامش پیداست مانند یک کتاب باز و بسته می شود، یعنی در یک سمت آن زیردستی تعبیه شده و در سمت دیگر می تواند دارای برگه یادداشت، جیب، محفظه خودکار، جای کارت ویزیت و ... باشد. این نوع از زیردستی ها را می توانید در نوع زیردستی سمیناری و زیردستی فوم PP مشاهده و خریداری کنید. این نوع زیردستی ها برای دانشجویان و برگزارکنندگان سمینار به دلیل اینکه تجهیزات مناسب دارد، گزینه ای برای خرید ایده آل است.

راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

سایز

زیردستی ها را همچنین می توانید در ابعاد و سایز های متفاوت برای کاغذ های استاندارد پیدا کنید. همانطور که می دانید کاغذها در سایزهای استانداردی مانند A3، A4، A5، B4، B5 و ... تولید می کنند. از این رو زیردستی ها نیز باید به گونه ای باشند تا بتوان برای این کاغذها استفاده شوند. شما زیردستی های پاپکو را در سایزهای A3، A4، B4 ،FC و سایز جیبی می توانید خریداری کنید. توجه داشته باشید که ابعاد خود زیردستی یا تخته شاسی با سایز استاندارد کاغذ مغایر بوده و کمی بزرگتر است اما برای همان کاغذ در نظر گرفته شده است. به طور مثال زیردستی سایز A4 ممکن است ابعادی به اندازه 31 × 23/5 سانتی متر داشته باشد که از ابعاد برگه A4 که 29/7 × 21 سانتی متر است، حدود چند سانتی متر بیشتر است.

زیردستی جیبی بسیار کاربردی است و می تواند همراه خوب و همیشگی شما در محل کار، تحصیل و ... باشد.

راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

گیره یا قفل

یکی از اصلی ترین موارد زیردستی گیره یا قفلی است که کاربرد نگهداری کاغذ را دارد. این گیره ها از نوع فلزی هستند و به مرور زمان و با باز کردن های مکرر هرز نمی شوند و نمی شکنند. گیره های فلزی ممکن است مانند یک کلیپس عمل کنند یا به صورت اهرمی باشند که بیشتر زیردستی های پاپکو را با قفل های اهرمی می توانید تهیه کنید. وجود قفل در زیردستی از گم یا مفقود شدن برگه های شما جلوگیری می کند. شما می توانید برگه های مخصوص زیردستی نیز که دارای پرفراژ هستند تهیه کنید و درون گیره قرار دهید تا به راحتی بنویسید و برگه ها را جدا کرده بایگانی کنید یا دور بیاندازید.

علاوه بر گیره، زیردستی های مقوایی دارای لبه های فلزی هستند تا از ورقه ورقه شدن آن در اثر ضربه جلوگیری کنند، به حاشیه زیردستی فرم می دهند و باعث ماندگاری هرچه بیشتر آن می شوند. همچنین پس از استفاده و زمانی که دیگر کاربردی برای شما ندارد، می توانید قفل و لبه های فلزی را جدا کنید، زیردستی را به صورت جدا دور بیاندازید تا به حفظ محیط زیست کمک کنید.

راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

کاربرد

زیردستی ها همانطور گفته شد کاربرد تکیه گاه برای دست هنگام نوشتن دارد. اگر شما این تکیه گاه را داشته باشید تسلط بیشتری روی یادداشت های خود داشته و زمانی که در جایی مجبور به نوشتن می شوید، خوش خط تر به نظر می رسید پس لازمه یک یادداشت برداری خوب داشتن یک زیر دستی یا تخته شاسی است. این محصول برای دانشجویان رشته های هنر، طراحی و هر رشته ای که نیاز به نوشتن در هر مکان و زمان دارد، بازرسان، مهندسان ناظر، کارمندان پست، پزشکان، پرستاران، انبارداران، هر دانشجو و دانش آموزی که نیاز به نت برداری دارد و ... بسیار کاربردی بوده و همیشه برای آنها کارآیی خواهد داشت.

زیردستی بیشترین محبوبیت را در بین کسانی که عشق به طراحی و نقاشی دارند، دارد. آنها می توانند هر نوع ایده ای را در هر جایی روی کاغذ پیاده کنند. همچنین خانم های خانه دار می توانند یک زیردستی یا به نام دیگر تخته شاسی را به دیوار زده و لیست کارهایی که باید انجام دهند، لیست انواع غذاها، نامه برای همسر یا فرزندان و هر نوع نکته ای را روی آن بنویسند.

راهنمای خرید زیردستی (تخته شاسی)

محصولات مرتبط
مرجع: CB-011BC
57,453 تومان (با مالیات)
زیردستی متالیک جیبی کد CB – 011BC محصولیست کوچک و کاربردی برای کسانی که می خواهند برگه های یادداشت خود را همواره همراه داشته باشند. 
مرجع: CB-A3004
142,065 تومان (با مالیات)
زیردستی مقوایی A3 کد CB – A3004، یکی از محصولات پرفروش گروه زیردستی سایز  A3 می باشد.
مرجع: CB-010A4
83,006 تومان (با مالیات)
زیردستی متالیک A4 کد CB – 010A4 ابزاریست کاربردی برای کسانی که در هر شرایطی مجبور به نوشتن هستند.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود