کدام لوازم التحریر برای هدیه سال نو مناسب است؟

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

عاشقان لوازم التحریر خوب می دانند که هدیه دادن آن نیز به اندازه خریدن و استفاده کردن از آن لذت بخش است. اگر این حس را تجربه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم همین حالا دست به کار شوید. چه چیزی بهتر از این که مناسبتی هم برای هدیه دادن پیش روست. اگر آن شخص هستید و می خواهید به دوستان و آشنایانتان هدیه دهید، به شما پیشنهاد می کنیم به محصولات زیر فکر کنید.

هدایای مناسب برای کودکان، خردسالان، محصلین و دانشجویان :

  • پلنر  : بی شک پلنر یکی از آن هدیه هایی است که ارزش آن به مرور زمان و پس از استفاده درک می شود. خیلی خوشحال کننده است که یک نفر به شما پلنر هدیه بدهد. آن هم نه یک هدیه معمولی. دفتری که با آن بتوانید برای روزها و دقایقتان برنامه بریزید و در مسیر پیشرفت و موفقیت گام بردارید.
  • ست دفتر لاکچری و جامدادی استندینگ لاکچری : حتی خواندن این عبارت هم حس خوبی می دهد. یک دفتر که با جامدادی اش ست باشد، تازه آن هم با اسم لاکچری. ظاهر زیبای دفتر آنقدر جذاب هست که دل هر کسی را ببرد، مخصوصا آنکه جملات انگیزشی و الهام بخشی روی جلد آن حک شده که خود بر جذابیت های دفتر می افزاید. جامدادی استندینگ هم یک محصول چندکاره است که هم برای نگهداری لوازم التحریر کاربرد دارد و هم به عنوان بیوتی بگ و برای نگهداری لوازم آرایش.
  • دفتر و دفترچه یادداشت : دفتر و دفترچه یادداشت برای این گروه از ملزومات است. حال اگر شما بتوانید دفتری با ظاهری خاص و زیبا هدیه بدهید، بی شک برای مدت طولانی ای که مورد استفاده قرار می گیرد، یاد خود را در طر فرد هدیه گیرنده حفظ کرده اید. ما برای هدیه به شما دفترهای پرونوت را پیشنهاد می کنیم که ویژگی های خاص و متفاوتی نسبت به سایر دفترها دارند.
  • جامدادی : هدیه دادن جامدادی یکی از آن کارهای جالبی است که ممکن است هر کسی نکند. اما اگر درونش را پر از خودکارهای رنگی، ست خودکار و خودنویس یا خودکار و اتود کنید، شک نکنید که ذوق فراوانی برای شخصی که هدیه می گیرد ایجاد می کنید.
  • کیف و کوله پشتی : در گروه کیف و کوله پشتی حسابی دستتان باز است. می توانید با توجه به سن و سال کسی که قصد دارید برایش هدیه بخرید، حتی جنسیت و موقعیت تحصیلی یا شغلی اش از بین گزینه های بی شماری انتخاب کنید. کیف های پاپکو در جنس های مختلف و طراحی های متفاوتی نظیر کیف دستی، کیف دسته دار و کوله پشتی عرضه می شود.
  • خودکار و اتود : این محصولات جزء جدانشدنی همه جامدادی هاست. یک خودکار که بتوان همیشه و همه جا همراه داشت و یک اتود که بدون نگرانی از خط خوردگی راحت با آن نوشت. حال اگر این دو با هم ست و از یک برند باشند هم که چه بهتر.

لوازم التحریر مناسب برای عیدی

هدایای مناسب برای بزرگسالان :

  • پلنر : این قبیل هدیه ها برای یک فرد بزرگسال معنا و مفهوم خاصی دارد. درست مثل یک تلنگر است که روزهای عمر در گذرند و برای بهتر گذشتنش لازم است با برنامه پیش برویم. مخصوصا آنکه دیگر تصمیم گیری و برنامه ریزی به عهده خودتان است و بد نیست در یک فضای مکتوب حواستان به آن باشد.
  • سررسید : این محصول درست همان چیزی است که می توان با هدیه دادنش، هر فردی را خوشحال کرد. شما سررسید هدیه نمی دهید بلکه مدیریت زمان را هدیه می دهید. چه چیزی بهتر از این؟
  • دفتر لاکچری : رنگ بندی های متفاوت این محصول به گونه ای است که به راحتی می تواند یک هدیه مناسب برای نوشته های یک فرد بزرگسال مورد استفاده قرار گیرد. یک دفتر دو منظوره که ظاهر انگلیسی بازشوی آن به شما امکان استفاده برای متون انگیسی را نیز می دهد.
  • کیف : کیف شاید جذاب ترین هدیه پیشنهادی برای این گروه سنی باشد. یک کیف مدارک پارچه ای یا طرح چرم، خواه دسته دار و خواه بدون دسته بی شک مورد نیاز هر شخصی در هر سن و سالی است.

لوازم التحریر مناسب برای عیدی

هدایای مناسب برای همکاران :

  • پلنر : خوبی هدیه دادن پلنر به همکارتان این است که او می می تواند علاوه بر برنامه ریزی های شغلی، برای برنامه های زندگیش نیز از آن استفاده کند. بی شک امکان مدیریت زمان و هزینه ها، ارزشمندترین هدیه است که می توان به هر فردی تقدیم کرد.
  • سررسید : سررسید برای یک فرد شاغل آنقدر کارآمد است که در هدیه دادنش شک نکنید. مخصوصا آن قبیل سررسیدهایی که برای هر روز یک صفحه کامل در نظر گرفته شده و امکان یادداشت کردن وظایف و برنامه ها را فراهم آورده است.
  • دفتر لاکچری : این دفتر زیبا می تواند هدیه ای مناسب برای آن همکارتان باشد که عادت به نوشتن صورت جلسات، شرح وظایف و کارهایش در یک دفتر همیشه همراه دارد.
  • کیف : کیفی که می خواهید به همکارتان هدیه دهید، بهتر است دستی باشد تا بتواند از آن برای نگهداری اسناد و مدارکش در منزل یا محیط کار استفاده کند. هم هزینه و کیفیتش مناسب است و هم کاربردهای فراوانی دارد که تا سالها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • خودکار و روان نویس : خودکار و روان نویس از آن دسته هدیه های محبوبی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد و هیچ وقت هم قدیمی نمی شود. مخصوصا اگر یک طراحی بی نظیر و ارگونومیک نیز داشته باشد و ظاهر و بدنه شیکش آن را تکمیل کند.

لوازم التحریر مناسب برای عیدی

امیدواریم با این نوشته کمک کوچکی برای خرید هدایا به شما کرده باشیم. در همین راستا می توانید برای ثبت سفارش و خرید هر محصولی که در مقاله پیشنهاد شده است، روی آن کلیک کنید تا به دسته بندی و یا صفحه خرید محصول هدایت شوید.

محصولات مرتبط
مرجع: NB-680-130
279,030 تومان (با مالیات)
دفتری ایده آل با ظاهر شیک و لاکچری که لذت نوشتن روی برگه های آن به دلیل کیفیت بالا دو چندان می شود. 
مرجع: KA4-17
669,735 تومان (با مالیات)
مناسب کسانی که روزانه برای یادداشت برداری و حمل لوازم سمیناری، اداری و دانشجویی به محصولی کاربردی مانند کیف دستی اکو مدل نیاز دارند.
مقالات مرتبط

لوازم التحریر نوستالژیک...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

از سیر تا پیاز لوازم التحریر!

توسطآذین نوراللهی 5 سال قبل

خانه تکانی به سبک پاپکو ...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل

لاکچری ها از این جامدادی نیز غافل نشوید...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل

دفتری برای افراد لاکچری!

توسطآذین نوراللهی 2 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود