تنها یک پاپکو پلنر2 کافیست تا ...

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

شاید خیلی از ما اصول اولیه استفاده از پلنرها را بدانیم، اما ممکن است هنوز مزایای استفاده از آن را کشف نکرده باشیم. اینکه چرا همه افراد باید از یک پلنر یا برنامه ریز استفاده کنند؟ چرا بعضی زمان ها مثل شروع سال نو و یا سال تحصیلی جدید، زمان بسیار مناسبی برای شروع استفاده از آن است و فروشگاهها پر است از پلنرهای مختلف و تقویم های خاص؟ یا اینکه چرا وقتی فکر می کنیم زمان کافی برای همه کارهایمان وجود ندارد، کسانی هستند که بگویند "نه همه چیز رو به راه است و ما حتی وقت اضافه هم می آوریم."

سوال کردن را رها کنید. کمی عمیق تر فکر کنید که چرا و چگونه عده ای همیشه از دیگران جلوتر و موفق ترند؟ شاید مشکل زمان نیست، کمبود امکانات مان است. مثلا داشتن یک پلنر که کمک کند زمان را بهتر مدیریت کنیم.

اگر احساس می کنید که همه فعالیت های روزانه تان فوری است، باید بدانید این یک احساس مشترک است و تنها زمانی اتفاق می افتد که فراموش کرده اید برای فعالیت هایتان بر اساس الویت، برنامه ریزی کنید. یک پلنر خوب به شما این امکان را می دهد که مهمترین فعالیت های خود را بر حسب اهمیت بچینید و بدون اتلاف وقت آنها را پیگیری کنید. در این صورت است که می توانید بهره وری خود را بهبود بخشید و این برای زندگی شخصی و حرفه ای شما بسیار مهم است. با هر گام یک وظیفه یا هدف را سامان می بخشید و سراغ بعدی می روید. برای این کار شما قبل از هر چیز احتیاج دارید که یک پلنر با طرح های خاص و زیبا انتخاب کنید. پلنر 2 در چهار طرح متفاوت این امکان را برای شما فراهم کرده است.

دفتر برنامه ریزی

پلنری که :

نام و اطلاعات صاحب خود را در دل خود جای دهد (عکس1).

تقویم شمسی سال جاری و سال پیش رو را در یک نگاه به نمایش بگذارد. هر ماه با یک جدول رنگی که رنگ مخصوص همان ماه در بخش های مختلف پلنر باشد (عکس2).

حتی تقویم میلادی سال جاری و سال پیش رو که رنگ هر ماه همان رنگ مخصوص معادل ماه شمسی آن است (عکس3).

مناسبت های هر ماه را به تفکیک نشان دهد. تعطیلات رسمی را با رنگی متفاوت درج کرده باشد تا در یک نگاه بتوان سریع به آن دست یافت (عکس4).

پاپکو پلنر2

مناسبت های بین المللی و روزهای جهانی را به تفکیک هر ما مشخص کرده باشد (عکس 5).

حتی تعطیلات جهانی در سال میلادی پیش رو را مشخص کرده باشد (عکس6).

رویدادهای نجومی قابل رویت را به تفصیل ذکر کرده باشد (عکس 7).

هر ماه را با چند بیت شعر از بزرگان ادب پارسی، معرفی برج و یک رنگ خاص شروع کرده باشد و امکان پیدا کردن سریع آن از طریق عطف وجود داشته باشد (عکس 8).

پلنر پاپکو

و از همه مهمتر یک "چرخه اهداف" داشته باشد. چرخه ای که مطمئن باشید مبنای علمی داشته و بر اساس یک ایده کارشناسی شکل گرفته است. بدانید که این چرخه گام اول از ایده بهبود مستمر دمینگ، یعنی برنامه ریزی برای شروع یک تغییر است.

چرخه اهداف پلنر پاپکو

در ادامه و با استفاده از جدول ماهانه و هفتگی، گام دوم از مسیر ایده بهبود مستمر یعنی اقدام به انجام آن تغییر در مقیاس کوچک را بردارید.

پلنر پاپکو

پلنر در این گام به شما کمک می کند تا با هدف گذاری درست و اصولی، فراتر از حد توان خود برنامه نریزید. این کار باعث می شود مطمئن شوید که واقعا برای همه چیز وقت دارید، نگران از دست دادن هدف یا برنامه ای نباشید، میزان استرس تان کاهش یابد و در نهایت احساس سرخوردگی نکنید.

برخی آمارها می گوید اکثر مردم تنها 45 درصد از ساعات کاری خود را صرف تکمیل وظایف اولیه شغلی خود می کنند. یک پلنر خوب به شما این امکان را می دهد که در یک نگاه، یک چشم انداز کلی از وظایف روزانه تان به دست آورید و تا قبل از پایان ساعت کاری از انجام شدن آن مطمئن شوید. بدین ترتیب شما باز هم بهره وری خود را افزایش داده اید. علاوه بر این در پایان هفته می توانید با تماشای لیست موفقیت های من، احساس آرامش حاصل از انجام وظایف شغلی، تیک خوردن اهداف شخصی و حتی انجام شدن برنامه ها برای بهبود زندگیتان را تجربه کنید. این یک واقعیت مشهور است که "زمانی که می دانید کار خود را انجام داده اید، از اوقات فراغت بیشتر لذت خواهید برد!"
همچنین بدانید که کدام یک از اهداف محقق نشده و کدام یک از برنامه ها به نتیجه نرسیده است. این درست همان گام سوم از ایده بهبود مستمر، یعنی مشاهده و بررسی نتایج عملکرد است.

پلنر جدید پاپکو

اما غرق شدن در اهداف و وظایف دلیل نمی شود که از مزایای سلامتی استفاده از یک پلنر غافل شوید. برنامه ریزی هفتگی به شما کمک می کند سالم بمانید. چرا که می توانید رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را در آن ثبت و پیگیری کنید. با پیاده روی منظم و کافی، هوای تازه و ویتامین D را به بدن خود برسانید و نوبت ویزیت پزشکی یا دندانپزشکی خود را بدون آن که فراموش شود ثبت کنید. حتی زمانی که آخرین قرار ملاقات یا ویزیت دکتر خود را فراموش کرده اید، می توانید با رجوع به جدول هفته یا ماه قبل تاریخ موردنظرتان را پیدا کنید.

خانه های مجزای جدول هفتگی پلنر2 به شما کمک می کند رویدادهای ویژه، یادآوری ها و قرار ملاقات های خود را در خانه های مجزا ثبت و به آسانی پیگیری کنید. این امکان برای هر روز در ردیف های افقی فراهم شده تا از نظر فضای نوشتن، هیچ محدودیتی در نت گذاری هایتان ایجاد نشود. همچنین دو جدول کوچک ماهانه در بالای صفحه که شامل تقویم ماه جاری و ماه آتی است، یک چشم انداز دوماهه از روزهای گذشته و روزهای پیش رو در اختیارتان قرار می دهد تا در صورت نیاز به پیدا کردن روز یا تاریخی، لازم نباشد ورق بزنید و با خارج شدن از صفحه ای که در حال نوشتن هستید، تمرکزتان کاهش پیدا نکند.

این جدول ها و در پی آن برنامه نویسی، با کاهش استرس و نگرانی ناشی از فراموش کردن اهداف و وظایف به شما کمک می کند تا ذهنتان را تخلیه کنید و از سلامت روانی بیشتری برخوردار شوید.

پلنر پاپکو

در پایان هر ماه نیز یک جدول برای ثبت هزینه های ماه با ذکر تاریخ، شرح و مبلغ برای مدیریت مالی هر چه بهتر، ترسیم شده است. همچنین سه جدول کوچک درآمد، پس انداز و مجموع هزینه ها نیز در انتهای صفحه قرار گرفته است. در صفحه مقابل نیز دو ستون برای ثبت برنامه های ماه نظیر ستون "کارهایی که باید انجام بدهم" و "مناسبت های شخصی" است. نداشتن خط کشی در این جدول ها علاوه بر آنکه نوشتن را محدود به خطوط نمی کند، امکان چسباندن عکس، طراحی و استیکرهای مختلف را نیز فراهم می کند.

پلنر پاپکو

و دو صفحه پایانی هر ماه پلنر2 به گام چهارم از ایده بهبود مستمر، یعنی تصمیم گیری و اقدام مجدد اختصاص یافته است. دو جدول برای کتاب های خوانده شده و فیلم های دیده شده و سطرهایی برای درج کتاب ها و فیلم های منتخب برای ماه آینده در نظر گرفته شده است. در همین راستا در این پلنر دو QRکد مجزا برای دانلود پیشنهادات فیلم و کتاب شرکت پاپکو درج شده که با اسکن آن قادر به دریافت آن هستید.

همچنین یک جمله الهام بخش تحت عنوان "من می توانم" در این صفحه درج شده است که می تواند تمرین روحی هر ماهتان باشد. جدول امتیازدهی روزانه نیز آخرین و جذاب ترین جدول ماه است که به شما کمک می کند به عملکرد روزانه خود از یک تا ده امتیاز دهید و در پایان ماه مجموع عدد امتیازاتتان را بسنجید. پس از آن نیز چند برگ برای یادداشت های ماه یا نوشتن اهداف ماه بعد در نظر گرفته شده است.

پلنر پاپکو

علاوه بر آن، پلنر و پلنرنویسی باعث می شود زمان بیشتری را صرف فعالیت های خلاقانه کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از پلنر2 این است که شما علاوه بر رسیدگی به تمام وظایف و مسئولیت های اجباری تان، زمان کمی را نیز صرف خلاقیت و بازی با کودک درونتان می کنید. به این ترتیب که با استفاده از برچسب ها (استیکر)، طراحی و چسباندن عکس در صفحات یا خانه های مختلف دفتر علاوه بر سرگرم شدن، ذوق هنری خود را زنده نگه می دارید.

پلنر پاپکو

امیدواریم پلنر جدید پاپکو نظر شما را جلب کند و اگر برای بهبود تولیدات ما نظر یا پیشنهادی دارید، در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

رفیق بی کلک؛ پلنر...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

نسخه ای برای کارمندان فراموشکار!

توسطآذین نوراللهی 1 4 سال قبل

زنان خانه دار؛ قلب تپنده خانواده پاپکو ...

توسطبیتا مزینانی 1 4 سال قبل

پلنر3؛ پلنری برای تمام فصول...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل

آنچه خوبان همه دارند، پلنر 1 تنها دارد...

توسطبیتا مزینانی 4 5 سال قبل

خبر آمد پلنری در راه است...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود