خبر آمد پلنری در راه است...

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

سرانجام پاپکو پلنرهای سال جدید آماده عرضه به مشتریان محترم شدند و به زودی امکان تهیه آن از فروشگاه اینترنتی پاپکو، نمایندگی ها و سایر مراکز فروش فراهم می شود.

بی شک مدیریت زمان چالشی است که به جرئت می توان گفت همه ما درگیر آن هستیم. بیشتر از همه آن دسته افراد بااستعداد و با انگیزه ای که برای لحظه لحظه زندگی خود برنامه دارند و می خواهند حداکثر بهره وری را از زمان خود ببرند. به همین دلیل هر ساله شرکت پاپکو با هدف رفع این نیاز، بهبود عملکرد و مدیریت بهتر زمان مخاطبان و مشتریان خود اقدام به تولید پلنرهای متفاوت می کند.

امسال اما این پلنرها کمی متفاوت تر از پیش تولید شده است. تئوری های علمی و نگاه کارشناسانه، این محصول را تبدیل به یک دفتر برنامه ریز همیشه همراه برای یک زندگی پروداکتیو کرده است. ما با اطمینان نوید می دهیم تمام کاستی های پلنرهای گذشته تامین شده و با خیالی آسوده می توانید روزتان را در صفحات مختلف و جدول های مجزای این پلنرها ترسیم کنید و در هر لحظه بدانید گام بعدی تان چیست.

اگر شما هم مشتاقید سال 98 برایتان یک سال پربار و پربهره باشد، اگر می خواهید مخارج و هزینه هایتان را کنترل کنید و پایان سال عملکرد مالی رضایت بخشی داشته باشید، اگر تماشای تیک خوردن اهداف و برنامه هایتان برایتان لذت بخش است، پلنر کاربردی خود را انتخاب کنید. ما نیز قول می دهیم در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.

لازم به ذکر است این پلنرها در سه مدل پاپکو پلنر1، پاپکو پلنر2 و پاپکو پلنر3 طراحی شده که تصویر زیر تنها مدل های پلنر 2 پاپکو بوده و اطلاعات سایر مدلها و امکان خرید به زودی در وبسایت قرار می گیرد.

پاپکو پلنر سال 98

سپاس از همراهی همیشگی تان و سپاس از اینکه ما را انتخاب می کنید.

مقالات مرتبط

رفیق بی کلک؛ پلنر...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

نسخه ای برای کارمندان فراموشکار!

توسطآذین نوراللهی 1 4 سال قبل

زنان خانه دار؛ قلب تپنده خانواده پاپکو ...

توسطبیتا مزینانی 1 5 سال قبل

آنچه خوبان همه دارند، پلنر 1 تنها دارد...

توسطبیتا مزینانی 4 5 سال قبل

تنها یک پاپکو پلنر2 کافیست تا ...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود