اکو مدل 2 ؛ یک کیف و هزار کاربرد ...

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

شاید خیلی وقت ها به ذهن شما هم رسیده باشد که ای کاش یک کیف دستی اداری داشتم که تمام ملزومات کارم را در خود جای دهد. کیفی که خیالم را آسوده کند از کاغذهایی که همراهم است، خودکار و نوشت افزاری که در جای خود قرار گرفته، کارت ویزیت هایی که در انتظار به دیگری سپرده شدن هستند، حتی محفظه های خالی برای کارت ویزیت هایی که قرار است دریافت کنم. یک کیف مختصر و مفید و همه کاره که حتی گاهی بتوانم جدا از کیف روزانه ام دست بگیرم و بدانم که وسایل شخصی و کاری ام از هم جداست و یک نظم همیشگی دارم. اگر هم روزی حوصله حمل وسایل زیاد نداشتم، چند تایی کارت و وسایل مورد نیازم در آن جا بشود و با همان کیف به محل کار یا تحصیلم بروم. مژده که این کیف وجود دارد و در انتظار خریداری شدن توسط شماست. تنها یک کلیک تا محقق شدن این همه فکر فاصله است. سفارش خود را ثبت کنید و مطمئن باشید ما در سریع ترین زمان ممکن آن را به دستتان می رسانیم.

کیف اکومدل 2، یکی دیگر از آن کیف های کاربردی و محبوب شرکت پاپکو است که در این نوشته می خواهیم به آن دسته افرادی که هنوز با آن آشنا نشده اند، معرفی کنیم. در وصف این کیف همان بس که بگوییم؛ یک کیف و هزار کاربرد. از اداری گرفته تا تحصیلی و بایگانی. از مدیران تا کارمندان. از اساتید و معلمان تا دانشجویان و محصلین. حتی برای نگهداری اسناد و مدارک منازل.

این کیف انگلیسی باز شو است. به این معنی که از سمت چپ باز می شود. دلیل آن نیز کاغذ یادداشت هایی است که داخل کیف و سمت راست آن برای نوشتن قرار داده شده است. این شیوه باز شدن برگه های شما را به نمی ریزد و همچنین، پس از آن که کیف باز شد، برگه ها درست مقابل چشمان شماست. نوع بسته شدن آن نیز زیپی است و پس از بازشدن، به شما این امکان را می دهد که یک کیف تخت 180 درجه داشته باشید.

روی کیف یک جیب به ابعاد 19 × 25.5 تعبیه شده است که می توان در آن برگه یادداشت هایی را قرار داد که احتیاج دارید دم دست تان باشد و سریع به آن دسترسی داشته باشید. دوخت دو رنگ روی کیف نیز یکی دیگر از ویژگی های ظاهری جذابش است.

کیف اکومدل 2 ، یک کیف و هزار کاربرد

داخل آن نیز جیب های متعددی دارد. در سمت راست دو جیب دارد که یکی افقی و در ابعاد 22 × 26.5 سانتی متر بوده و محل قرار گیری برگه های یادداشت زیردستی پاپکو است. جیب دیگر اما به صورت عمودی زیر این جیب پنهان شده و ابعادی برابر با 22 × 30.5 سانتی متر دارد. هر کدام از این دو جیب به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، محل خوبی برای نگهداری برگه های یادداشت، بروشور، کاتالوگ و اوراقی نظیر آن است.

برگه های یادداشتی که به صورت پیش فرض در آن قرار داده شده است، خود سه ویژگی منحصر به فرد دارد. اول صحافی چسبی افقی و وجود مقوا در صفحه انتهایی آن که به شما این امکان را می دهد به صورت مجزا خارج از فضای کیف و روی میزتان از آن استفاده کنید. دوم پرفراژ (perforage) یا همان سوراخ های ریز متوالی بالای صفحه که جدا کردن برگه را آسان می کند و سوم وجود چهار پانچ در حاشیه سمت چپ این برگه ها که امکان نگهداری آن را در کلاسور پس از جدا کردن از پرفراژ بالای برگه، فراهم می کند.

کنار زیپ نیز دو کش با فاصله 7سانتی متر از هم برای نگهداری مداد، خودکار یا هر نوشت افزار دیگری قرار گرفته است.

کیف اکومدل 2 ؛ کیفی جادار و کاربردی

سمت چپ اما از بخش های متفاوتی تشکیل شده است. وجود یک ذوزنقه چرمی سبب ایجاد یک محفضه به ابعاد 18.5 × 28 سانتی متر شده و به وسیله آن می توان دفتر، کتاب، تبلت و یا هر وسیله دیگری را قرار داد. اما دقت کنید که دو طرف این ذوزنقه باز است و به طور کامل محتویاتش را در بر نمی گیرد. پس هنگام باز کردن کیف بهتر است احتیاط کنید.

روی آن یک جیب توری به ابعاد 18.5 × 9.5 سانتی متر قرار گرفته که به وسیله یک زیپ فلزی بسته و محفوظ می شود (شماره 1). در این جیب می توان با خیالی آسوده وسایل ریزتری همچون فلش مموری، هندزفری و ... را قرار داد. بالای این جیب، دو محفظه کشی به ابعاد 2.5 × 4.5 سانتی متر وجود دارد که در آن نیز می توان نوشت افزار و وسایل مشابه آن را قرار داد (شماره 2). کنار این محفظه ها، یک جای کارت ویزیت با پوشش طلقی و به ابعاد 9.5 × 6 سانتی متر وجود دارد که شما می توانید یک نمونه از کارت ویزیت خود را در آن قرار دهید که اگر به هر دلیلی کیفتان گم شد و یا آن را جایی فراموش کردید، امکان دسترسی به شما برای یابنده مهیا باشد (شماره 3). همچنین بالای آن نیز 4 جای کارت به ابعاد 9 × 4.3 سانتی متر قرار گرفته تا اگر در جلسه ای کارت ویزیت از همکارانتان دریافت کردید، جایی برای قرار دادن و نگهداری آن داشته باشید (شماره 4).

کیف اکو مدل2 ؛ یک کیف کاربردی

در پایان بد نیست بدانید با وجود همه این جیب ها و محفظه ها، باز هم امکان قرار دادن هر وسیله دیگری در این کیف و فضای بین دو طرف هنگام بسته شدن وجود دارد.

محصولات مرتبط
مرجع: KA4-15
504,376 تومان (با مالیات)
کیف اکو مدل، یک انتخاب خوب برای کسانی است که مجبورند وسایل و مدارک شخصی خود را همیشه همراه داشته باشند.
مرجع: KA4-17
603,315 تومان (با مالیات)
مناسب کسانی که روزانه برای یادداشت برداری و حمل لوازم سمیناری، اداری و دانشجویی به محصولی کاربردی مانند کیف دستی اکو مدل نیاز دارند.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود