لوازم التحریر اداری مورد نیاز برای شروع کسب و کار

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

شما فقط یک کسب و کار را شروع کرده اید و ممکن است هنوز چیزهایی را نادیده گرفته باشید. ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، بنابراین مهم ترین ابزار کسب و کار لوازم التحریر است! به معنای واقعی منابع ملموس در شرکت جدید شما باعث پیشرفت چشمگیری خواهد شد. تا به حال می دانستید لوازم تحریر برای معرفی شما به جهان ضروری است؟

لوازم التحریر سفارشی اولین گام مثبت و حرفه ای در ایجاد کسب و کار جدید شماست. طرح و برندی که انتخاب می کنید باید قدرتمند باشند زیرا با آنها نام تجاری شما شناسایی می شود. همچنین لوازم التحریری که انتخاب می کنید باید با کیفیت باشد، تنها ظاهر جذاب کافی نیست زیرا شما قرار است با آن به کارمندانتان خوش آمد بگویید پس لوازم التحریر برای کسب و کار شما حائز اهمیت است.

لوازم تحریر خود را با سبک و کلاس شخصی کنید. نام تجاری لوازم التحریر بازتابی از حرفه شما خواهد بود، حتی می توانید لوگوی خود را بر روی آنها چاپ کنید که یک روش خلاقانه برای کسب و کار شماست و ممکن است در دست بسیاری از افراد باشد. لوازم التحریر ابزارهایی هستند که به شیوه ای مثبت شرکت شما را نشان می دهند.

ما به شما لیستی از ضروریات برای کسب و کار جدید خود ارائه می دهیم. 

کارت ویزیت

شاید یکی از مهمترین ابزار لوازم تحریر کارت ویزیت باشد. برای شروع کافی است لوگو و طراحی خلاقانه خود را داشته باشید و روی کارت مخصوص کسب و کار خود چاپ کنید. باید کارت ویزیت را به صورت عمده سفارش دهید تا آن در دست تمامی مشتریان شما باشد. شاید کارت ویزیت برای بازاریابی و تبلیغات شما مستقیم مورد استفاده قرار نگیرد اما برای برخورد اول با مشتری ارائه کارت ویزیت نیاز است و با توجه به اینکه اولین برخورد بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود، کارت ویزیت بخشی از تبلیغات کسب و کار جدید و بازاریابی برای شما خواهد بود. تلاش های فوق العاده ای در راه ساخت کار ویزیت هایی با کیفیت بالا برای منعکس کردن حرفه ای بودن شرکت جدید خود انجام دهید، بنابراین کاغذهایی ضخیم و در ابعاد مختلف برای کارت خود استفاده کنید تا بهترین رقابت را با دیگر شرکت ها داشته باشید.

کارت ویزیت

پوشه

پوشه هایی برای ارائه یک ضرورت است، هنگامی که می خواهید برگه هایی را به فردی ارائه دهید بسیار مهم است که با چه ظاهری به دست او می رسد. برای نگهداری و بایگانی اطلاعات، بروشورها و یا هر چیزی که مرتبط با کار است، شما باید یک ابزار بایگانی با دوام داشته باشید.

پوشه ها به شما اجازه می دهند اتاق خلاق تری داشته باشید. شما می توانید پوشه هایی ساده داشته باشید یا لوگوی خود را روی آنها چاپ کنید و یا اینکه به چاپ عکس و طراحی های گرافیک چشمگیر قانع شوید. پوشه های با دوام و با طرح های جالب بیشتر می توانند مشتریان را برای انتخاب شما تشویق کنند.

پوشه

سر برگ

سربرگ شرکت شما هویت نام تجاری شما خواهد بود. طراحی آن باید حرفه ای و جذاب باشد تا به یاد ماندنی باشد. هر نامه ای که به عنوان یک کسب و کار ارسال می کنید، باید درون سربرگ نوشته شود. لازم است بدانید که اندازه کاغذ استاندارد برای سربرگ 27/9×21/6 سانتیمتر (کاغذ نامه) است. در نظر بگیرید که سربرگ را روی کاغذهای ضخیم و با دوام چاپ کنید تا اهمیت و لوکس بودن خود و نام تجاری شما را نشان دهد. حتی برای حفاظت از محیط زیست می توانید از کاغذهای بازیافتی استفاده کنید.

سربرگ

سررسید

تقویم به اهداف مختلفی می پردازد، گاه به عنوان لوازم التحریری روی میز شما و برخی مواقع می تواند یک هدیه باشد. اگر در قالب هدیه باشد، باید روی کیفیت بالا و ظاهر جذاب آن سرمایه گذاری کنید، مشتریان در تمام طول سال لوگو و نام تجاری شما را می بینند. هنگامی که شما هر روزه به آنها یادآوری شوید، سخت است که با شما کار نکنند یا خدمات خود را به شرکت شما تحویل ندهند.

سررسید

پاکت نامه

نام برند، آدرس و لوگوی شما بر روی این مورد از لوازم التحریر چاپ شده و به دست دیگران می رسد، بنابراین بهتر است به گونه ای باشد که در یک صندوق پستی شلوغ گم نشود و به راحتی دیده شود. برای کارهای مختلف پاکت نامه هایی با اندازه های مختلف موجود است که پاکت بزرگتر بیشتر از اندازه های کوچک استاندارد است. لازم است بدانید که هر زمان مشتری از شما یک نامه دریافت می کند، بلافاصله در معرض رنگ، لوگو و سایر طرح های شرکت شما قرار می گیرد که کسب و کار شما را از این طریق می شناسد. پس حال می دانید که خوب است به ظاهر این مورد از لوازم التحریر اهمیت دهید.

پاکت نامه

کارت پستال

کارت پستال یک حربه مخفی در بازاریابی چاپ است. آنها نقش مهمی در افزایش دید عمومی شرکت شما ایفا می کنند. حتی می توانید کارت پستال ها را درون پوشه های مخصوص به شرکت خود قرار دهید و به مشتریان ارائه دهید تا آن را با خود ببرند. این یک یادآوری ساده از اهداف، خدمات و وعده های شرکت شماست. پیامی که شما روی کارت پستال چاپ می کنید باید ظریف ولی قدرتمند باشد. همچنین طرح روی آن باید چشم نواز و با کیفیت بالا باشد. بهترین بخش درباره کارت پستال این است که می توانید به صورت محلی ارسال کنید، به این ترتیب با اعتماد به نفس شروع به گسترش بازتاب کسب و کار جدید خود کنید.

کارت پستال

برگه های یادداشت

هر شرکتی نیاز به برگه های یادداشت برای یادداشت برداری و ثبت نکات مهم دارد. به هر حال به این نوع لوازم التحریر احتیاج دارید، پس مطمئن شوید که از یک برند خوب باشد. با سفارش دادن اندازه های مختلف در سایزهای برگه یادداشت رومیزی، زیر دستی و .. از آنها لذت ببرید. حتی برخی از برگه یادداشت های چسبی نیز برای میز کار محل کسب و کار شما نیاز است زیرا ممکن است کاری را برای فراموش نکردن یا نکته ی جالبی را بخواهید بنویسید و جایی در معرض دید بچسبانید. پس میز کار کارمندان خود را با کاغذهای یادداشت بزرگ و کوچک تجهیز کنید. از کاغذ A4 نیز برای چاپگرها استفاده می کنند.

کاغذ یادداشت

زونکن

برای بایگانی اطلاعات شرکت خود در قفسه ها نیاز به یک ابزار محکم و جادار خواهید داشت که این ابزار بایگانی زونکن است. زونکن باید با دوام یعنی از جنس های چوب، مقوا و پلاستیک باشد که بتوانید برای آرشیو اطلاعات شرکت خود تا سالها از آن استفاده کنید. حتی بهتر است که زونکن هایی با لیبل انتخاب کنید تا دسترسی به آنها برای شما و کارمندان راحت باشد. زونکن را می توانید با چاپ لوگو و نام تجاری شرکت روی جلد یا لیبل آن برای خود شخصی کنید.

زونکن

اکسپندینگ فایل

لازم است برای روی میز کاربران یک اکسپندینگ فایل قرار دهید تا برگه هایی که روزانه چندین بار از آنها استفاده می کنند را کنار خود داشته باشند و مجبور نباشند برای برداشتن آن برگه ها به جایی که قفسه ها یا پوشه، زونکن و کلاسور قرار دارند بروند. حتی بهتر است این مورد از لوازم تحریر به صورت چندین خانه با لیبل باشد که حتی برگه ها را تفکیک کرده و با استفاده از لیبل بتوانند سریع تر به برگه های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

 
اکسپندینگ فایل

همان طور که متوجه شدید تعداد زیادی لوازم التحریر برای کسب و کار جدید شما ضروری است که ما مهم ترین آنها را برای شما نام بردیم که از دیگر محصولات می توان به نوشت افزار،دفتر، پوشه کیسه ای، مارکر، غلط گیر، چسب و جا چسبی، قیچی، خط کش و ... اشاره کرد. انتخاب لوازم التحریر بستگی به نوع کسب و کار شما دارد، بنابراین شما می توانید به این مواردی که اشاره شد اضافه کنید یا از آن کم کنید.

محصولات مرتبط
مرجع: A4-109
11,728 تومان (با مالیات)
نگهداری برگه ها، اسناد و مدارک در پوشه جیبدار A4 مدل A4-109 روشی امن با قابلیت دسترسی سریع
مرجع: CB-011BC-SH
17,960 تومان (با مالیات)
اوراق مناسب برای کسانی که از زیردستی متالیک جیبی محصولی کوچک و کاربردی استفاده می کنند.
مقالات مرتبط

پوشه کار چیست و چه کاربردی دارد؟

توسطبیتا مزینانی 2 3 سال قبل

سررسید مینی قابدار؛ کوچک اما کاربردی...

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل

سالنامه جنرال 1 یا 2 ؟مسئله این است...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

تفاوت زونکن و کلاسور

توسطآذین نوراللهی 5 سال قبل

محل مناسب بایگانی

توسطآذین نوراللهی 5 سال قبل

محصولات مورد نیاز سمینار

توسطآذین نوراللهی 5 سال قبل

رنگ روزهای هفته

توسطآذین نوراللهی 4 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود