همه چیز درباره پاپکو پلنر بدون تاریخ

ارسال شده در2 سال قبل توسط
مورد علاقه2

تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما زمانی که لیست کارها و برنامه روزانه خود را به جای تایپ کردن در برنامه های کامپیوتر یا تلفن همراه، در یک پلنر می نویسید، احساس می کنید که بیشتر مشغول به کار هستید! اما یکی از دلایل اینکه بیشتر افراد اپلیکیشن ها را ترجیح می دهند، این است که آن برنامه تاریخ ندارد یا خودشان می توانند تاریخ را انتخاب کنند.

از آنجایی که شما ممکن است همیشه شرایط برنامه ریزی را نداشته باشید، ما پلنری را معرفی می کنیم که هر زمان اراده کنید، می توانید برنامه ریزی و هدف گذاری را شروع کنید. بنابراین الان شروع کنید یا نه، زمانی را از دست نمی دهید.

می توان گفت که یکی از دلایل محبوبیت پلنر بدون تاریخ این است؛ هر زمانی که مناسب است برنامه ریزی کنید، نه زمانی که پلنر به شما می گوید! در ادامه با ما باشید تا ویژگی های این پلنر را با جزئیات برای شما شرح دهیم.

صفحه اول را با نام یکتای بی همتا و یادداشت نام، شماره موبایل و آدرس خود آغاز کنید تا در زمان مفقود شدن به داد شما برسند! سپس فهرست و معرفی بخش های جذاب پلنر را مشاهده خواهید کرد تا با تمام جدول ها و کاربرد آنها شوید.

برنامه ریزی را از اینجا آغاز کنید؛ فضایی که یک "جدول ماهانه" برای بررسی کلی اهداف و کارهای شما وجود دارد، سپس در صفحات بعدی کمی جزئی تر و به صورت هفتگی برنامه ریزی کنید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

پس از گذراندن 4 "جدول هفتگی"، به تعداد روزهای ماه، برای هر روز خود دو صفحه برنامه ریزی با بخش های جالب و دوست داشتنی خواهید داشت. این بخش ها شامل یادم باشه که...، تماس و قرار ملاقات، اهداف روزانه، اولویت ها، فهرست کارها، شکرگذاری، اتفاقات قشنگ امروز، فهرست خرید، انتقال به بعد، رژیم غذایی همراه با چک لیست نوشیدن آب، یادداشت و عادت های خوب است.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

در این صفحات ابتدا "اهداف روزانهخود را یادداشت کنید تا با مشاهده و تکرار زیاد برای رسیدن به آنها تلاش کنید. فهرستی از کارهای روزانه خود تهیه کرده، سپس اولویت ها را مشخص کنید. می توانید برخی از کارهایی که مهم هستند و ممکن است فراموش شوند را در قسمت "یادم باشه که ..." یادداشت کنید.

بخش "شکرگذاری" می تواند فضایی باشد که به شما شادی و آرامش داده و باعث شود که قسمت های خوب روز خود را نیز ببینید و بابت آنها خدا را شکر کنید.

"اتفاقات قشنگ امروز" می تواند همان هایی باشد که موجب شکرگذاری شما شده است، بنابراین دوباره تکرار کنید و احساس خوبی دریافت کنید."فهرست خرید" نیز یکی از لیست های ضروری است، زیرا لوازم مورد نیاز، هر چند مورد نیاز هستند اما فراموش می شوند!

در سمت چپ صفحه، یک جدول برای "رژیم غذایی" شما در نظر گرفته شده است که شامل صبحانه، ناهار، میان وعده و شام به همراه چک لیست نوشیدن آب است.

در انتها هر چیزی مانند هدف، کار و ... را در طول روز نتوانستید انجام دهید می توانید در بخش کاربردی "انتقال به بعد" بنویسید تا در روزهای دیگر انجام دهید. همچنین بخش جالب و کاربردی دیگری که برنامه روزانه این پلنر دارد "عادت های خوب" است، یعنی شما می توانید یکی از موارد درج شده یا دلخواه خود را به عادت تبدیل کنید و هر روز آن را انجام دهید.

با یک نگاه کلی به صفحات برنامه ریزی متوجه خواهید شد، این جدول ها به شما بسیار اهمیت می دهند، به اهداف، ارتباطات، روحیات و سلامت شما...

پاپکو پلنر بدون تاریخ

صبر کنید! هنوز بخش های جذاب این پلنر تموم نشده است. به انتهای ماه که می رسید، با یادداشت هزینه ها، اهداف مالی و مقدار پس انداز می توانید خرج و مخارج خود را مدیریت کرده و یک "برنامه ریزی اقتصادی" نیز داشته باشید.

سپس جدولی را مشاهده می کنید که برای "پیگیری ساعت خواب" شماست، یعنی ساعتی که خوابیده و ساعتی که بیدار شده اید را علامت بزنید، سطح انرژی خود را در آن روز نیز مشخص کنید، پس از بررسی آن می توانید ساعت خواب بدن خود را کشف کنید و طبق یک برنامه مفید پیش بروید.

همچنین یک کد QR مشاهده می کنید که با اسکن کردن آن می توانید از موسیقی آرامش بخش شبانه لذت ببرید و خواب آرامی را تجربه کنید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

بخش "پیگیری عادت ها" به شما کمک می کند به رفتارهای خوب خود اضافه کنید و از عادت های بد کم کنید. بنابراین نتیجه این است که سبک زندگی شما تغییر کرده و بهتر خواهد شد.

در این قسمت "احوال" خود را پیگیری کنید؛ اگر عادی هستید، ابرها را آبی، خوشحال هستید صورتی، خاکستری برای خستگی، مضطربید بنفش، عصبانیت را قرمز، مریضی را قهوه ای، پر انرژی هستید نارنجی و ناراحتی را سبز کنید.

در انتها می توانید بررسی کنید که در یک ماه گذشته چه حالات روحی داشته اید و تلاش کنید تا در ماه بعد از رنگ های خاکستری، بنفش، قرمز و سبز استفاده نکنید!

پاپکو پلنر بدون تاریخ

فیلم هایی که دیده اید و آنهایی که خواهید دید را در بخش "تماشای فیلم ها"، پادکست هایی که شنیده اید و  آنهایی که خواهید شنید را در قسمت "پادکست ها"، کتاب هایی که خوانده اید و آنهایی که خواهید خواند را در "کتابخانه من" یادداشت کنید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

QR کدهایی که در پایین هر جدول می بینید را اسکن کنید تا پیشنهاد های پاپکو برای فیلم، پادکست و کتاب را از دست ندهید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

در انتهایی ترین بخش پلنر نیز بخش های جالبی برای شما در نظر گرفته شده است که پلنر را کامل می کنند و پاسخگوی تمام نیازهای شما برای یک برنامه ریزی دقیق خواهند بود. اولین جدول ها از این بخش "ویژه بانوان" است که در آنها عادت های ماهانه، حالت روحی، حالت پوست و مو، روابط و میل غذایی را مشخص خواهید کرد.  

قسمت بعدی مربوط به "مسافرت ها"ی شماست تا آنهایی که رفته اید را بنویسید که خاطره شوند و مکان هایی که می خواهید بروید را بنویسید تا برای آنها آماده شوید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

بخش بعدی برای خواسته های شماست؛ تکرار "خواسته ها" و باورها باعث می شود تا به طرز شگفت انگیزی به آنها برسید، زیرا شما با هر بار دیدن آنها انرژی لازم برای تلاش دو برابر را دریافت می کنید.

سپس می توانید "روزهای مخصوص" خود مانند تولد و سالگرد را با یک پیام تبریک در بخش مخصوص پلنر یادداشت کنید. این کار باعث می شود تا در روزهای مهم و خاص برای خود و عزیزانتان یک برنامه فوق العاده داشته باشید و هرگز فراموش نکنید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

از قسمت های کاربردی دیگری که پاپکو پلنر 4 دارد، "پیگیری وزن" و "پیگیری سایز" است که به شما کمک می کند تا به اندام ایده آل خود برسید و به سلامت جسم خود اهمیت بدهید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

در انتهای برنامه ریزی می توانید خود را بسنجید و مشاهده کنید که در موارد خانواده و دوستان، حرفه و شغل، معنویت، احساس و عاطفه، مالی، تفریح و سرگرمی و سلامتی و تندرستی تا چه اندازه رشد داشته اید. این موارد را بررسی کنید، در "نمودار" یادداشت کنید و "نتیجه گیری" کنید.

پاپکو پلنر بدون تاریخ

تمامی این قسمت ها را با چسباندن استیکرهای پلنر، برای خود جذاب و دوست داشتنی کنید. به شما قول می دهیم که با برگشتن به روزهای گذشته و ورق زدن این پلنر لذت خواهید برد و نظم و پیشرفت خود را مدیون آن خواهید بود!

پاپکو پلنر بدون تاریخ

برچسب: #پاپکوپلنر
محصولات مرتبط
مرجع: CR-721BX
307,500 تومان (با مالیات)
یک پلنر بدون تاریخ یعنی یک برنامه ریزی بدون محدودیت زمان...  هر روزی که اراده کنید، آن روز شروع موفقیت و پیشرفت شماست!
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود