معرفی پاپکو پلنر یک؛ سال 1400

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه1

شما فردی با انگیزه هستید که برای هر لحظه خود برنامه ای دارید، دلتان می خواهد همیشه در کارهای خود منظم باشید، از اینکه کاری را فراموش کنید متنفرید، مدیریت زمان برای شما حائز اهمیت است و با دیگران فرق دارید، بنابراین این مقاله برای شماست...

این روزها اتفاقات ناگهانی مثل شرایط حال حاضر (پاندمی کرونا) برنامه ریزی های قبلی شما را دستخوش تغییراتی کرده که برای شما مهم بوده اند، اما شما زمانی موفق می شوید که در هر شرایطی برنامه ریزی برای آینده را اولویت خود بدانید و برای آن تلاش کنید.

این برنامه ریزی ها می توانند تحصیلی، کاری یا شخصی باشند که شامل کارهای کوچک و بزرگی می شوند و ما در این مقاله قصد داریم به شما محصولی را معرفی کنیم که در کمال سادگی برای اهداف بزرگی خلق شده است.

پاپکو پلنر یک برای شما که با دور اندیشی و خوش سلیقگی به دنبال یک برنامه ریز کامل و کاربردی هستید...

ویژگی های پاپکو پلنر یک

طرح و رنگ

رنگ های دوست داشتنی در کنار کیفیت و کارآیی بالا، ترکیبی فوق العاده هستند. پلنر یک با طرحی ساده اما رنگ هایی جذاب به کمک شما می آیند تا این ترکیب فوق العاده را برای خود داشته باشید. همانطور که از قدیم گفته اند، زیبایی در سادگی است و پاپکو با این شعار پلنر یک را با رنگ های مشکی، نقره ای، زرشکی، مسی، طلایی، سرمه ای و بنفش در اختیار شما قرار می دهد.

پاپکو پلنر سال 1400

جنس پلنر

جلد پلنر یک از مقوای چند لایه تهیه شده که با چرم مصنوعی پوشانده شده است. مقوای فشرده و چند لایه آن نشانه دوام بالا و خوش ساخت بودن است و چرم مصنوعی استفاده شده برای جلد، زیبایی ظاهری آن را دو برابر می کند. جنس کاغذ این پلنر مرغوب و با کیفیت بوده و امسال با رنگ سفید طراحی شده اند. بنابراین می توان گفت که یکی از تفاوت های پلنر یک سال 1400 با پلنر یک 1399 در رنگ برگه های آن است.

این پلنر با کش بسته می شود و وجود این کش باعث می شود که در هنگام حمل جلد باز نشود و آسیبی به لبه های برگه ها نرسد. اینجاست که متوجه می شوید، پاپکو به فکر رفع مشکلات و نیازهای شماست. 

محتوا

یکی از مهم ترین امکانات پلنر برای بسیاری از افراد، محتوای صفحات آن پلنر است؛ آیا برنامه ریزی در آن ساده است؟ برنامه ریزی روزانه دارد؟ هفتگی و ماهانه چطور؟ چه بخش های جالبی دارد؟ در ادامه می خواهیم به سوالات شما پاسخ داده و با توضیحات کامل و تصاویر صفحات، پلنر یک را روبه روی شما قرار دهیم!

تصور کنید که پلنر را باز می کنید، اولین صفحه ای که با آن مواجه می شوید، بخشی است که در آن می توان اطلاعات شخصی (نام، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس، ایمیل، فکس و وب سایت) را وارد کرد. مزیت این قسمت این است که در صورت مفقود شدن پلنرتان، یابنده به راحتی می تواند آن را به دست شما برساند.

پاپکو پلنر سال 1400

صفحه دوم آدرس شبکه های اجتماعی و وب سایت پاپکو را مشاهده خواهید کرد. صفحه سوم سفیدی! صفحه چهارم لحظه تحویل سال 1400 هجری شمسی، همراه با ساعت رسمی و مصادف شدن آن با تاریخ های میلادی و هجری قمری درج شده است. سپس کمی درباره ویژگی های پلنر یک، شمسه، ماندالا و رویدادهای نجومی بخوانید و با اسکن کد QR طرح های ماندالا و شمسه را دانلود کنید، پرینت بگیرید، رنگ آمیزی کنید و از همان لحظه اول از پلنر یک لذت ببرید!

پاپکو پلنر سال 1400

صفحات بعدی به دو تقویم در یک نگاه از سال 1400 و 1401 هجری شمسی، سپس دو تقویم در یک نگاه از سال های 2021 و 2022 میلادی اختصاص داده شده است. رویدادها و تعطیلات سال 1400 در سه صفحه درج شده اند و تعطیلات سراسری سال 2021 میلادی در یک جدول!

پاپکو پلنر سال 1400

بیشتر بخوانید: پلنرنویسی کارمندان

پاپکو پلنر سال 1400

بیشتر بخوانید: روش برنامه ریزی زندگی!

پاپکو پلنر سال 1400

جالب است بخوانید: سررسید شما نشانه شخصیت شماست!

پاپکو پلنر سال 1400

می دانیم که این بخش مهم ترین بخش پلنر برای شماست: در صفحه اول هر ماه برج و صورت فلکی آن ماه را به همراه یک جمله انگیزشی مشاهده خواهید کرد و صفحه روبروی آن برای جدول ماهانه و اهداف آن ماه است. صفحات بعدی همان جایی است که شما باید برنامه ریزی هفتگی خود را انجام دهید، رویدادهای ویژه خود را درج کنید، یادداشت کنید و تماس ها و قرار ملاقات های هفته خود را بنویسید تا فراموش نکنید.

پاپکو پلنر سال 1400

جالب اینجاست که می توانید هر هفته یک ماندالا داشته باشید و لذت برنامه ریزی را در کنار رنگ آمیزی و حضور ذهن عالی بچشید. سپس می توانید هزینه های هر ماه را همراه با تاریخ، شرح و مبلغ یادداشت کنید، مجموع مبالغ خود را محاسبه کنید و درآمد، مجموع هزینه و پس انداز هر ماه را نیز در جداولی دیگر درج کنید. آیا می دانید پر کردن این جدول ها به صرفه جویی و پس انداز بیشتر توسط شما کمک زیادی می کند؟

پاپکو پلنر سال 1400

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سررسید

به بخش جالب تر ماه می رسیم، یعنی جایی که برای یادداشت "کتاب هایی که خوانده ام / فیلم هایی که دیده ام" و دانلود پیشنهادات کتاب و فیلم با اسکن QR کدها در نظر گرفته شده است. قسمت پایین این بخش ها جدولی وجود دارد که برای برنامه ریزی مسافرت های ماه با ستون های مقصد، تاریخ رفت، تاریخ بازگشت و فراموش نکنم است. البته این قسمت در این روزهای کرونایی خالی می ماند...

پاپکو پلنر سال 1400

انتهای هر ماه به عملکرد خود در هر روز امتیاز دهید و اهدافی که در همان ماه محقق شد را بنویسید تا متوجه شوید که در این ماه چقدر مفید بوده اید و توانستید برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید! یک صفحه یک خط نیز دارید تا هر چه دوست دارید را در آن یادداشت کنید.

پاپکو پلنر سال 1400

پس از اتمام 12 ماه در انتهای پلنر نیز امکاناتی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل دفترچه تلفن، آدرس سایت های ضروری و چند برگه یک خط برای یادداشت است.

محتوای صفحات پلنر یک کمک می کند که برنامه ریزی و هدفمندی برای شما ساده و با درصد خطای کمتر باشد. یک پلنر همراه روزهای خوب و بد، شادی و ناراحتی و آسمان صاف و بارانی شماست، بنابراین یک همراه خوب مانند پلنر یک انتخاب کنید.

با یک روبان، شما صفحه ای که در آن هستید را از دست نخواهید داد و با جیب مقوایی که در انتهای پلنر وجود دارد علاوه بر استیکر، می توانید کاغذهای یادداشت خود را در آن قرار داده و نگران گم شدن آنها نباشید.

پاپکو پلنر سال 1400                                                                                                                                                                

استیکر

استیکر قسمت دوست داشتنی یک پلنر است، زیرا در کنار بخش ها و جدول های هفتگی و ماهانه، کار برنامه ریزی را برای ما آسان می کند. علاوه بر یادداشت و با استفاده از استیکر می توانید رویدادهای مهم را در تقویم در یک نگاه ماهانه و هفتگی مشخص کنید.

خرید پلنر سال 1400

استیکرهای پلنر یک شامل اعداد و حروف به انگلیسی، مناسبت ها (روز مادر و پدر، سال نو، عروسی ها، تولدها، چهارشنبه سوری، سیزده بدر، روز دختر، سالگرد ازدواج و ...)، وقت دکتر، خرید، تئاتر، سینما، باشگاه و ... هستند.

خرید پلنر سال 1400

کاربرد

پلنرهای پاپکو سه نوع هستند: پلنر یک، پاپکو پلنر دو و پلنر سه...

پلنرها بر اساس ابعاد خود دارای کاربردهای متفاوتی هستند که پلنر یک در واقع برای مکان های ثابت مانند محل کار، میز تحریر، منزل و ... بیشتر به کار برده می شوند. برخی پلنرها مانند پلنر سه به دلیل ابعاد کوچکتر، جیبی بوده و یک برنامه ریز همراه محسوب می شود.

پاپکو پلنر سال 1400

ابعاد

پلنر یک به ابعاد 15/5 × 21 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این پلنر با این سایز به راحتی در کیف شما حمل می شود و روی میز شما قرار می گیرد تا شما از برنامه ریزی و اهداف خود عقب نمانید.

مقالات مرتبط

معرفی پلنر سه؛ سال 1400

توسطآذین نوراللهی 3 سال قبل

حالا وقتشه که برنامه زندگیتو بچینی!

توسطآذین نوراللهی 2 3 سال قبل

رفیق بی کلک؛ پلنر...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

نسخه ای برای کارمندان فراموشکار!

توسطآذین نوراللهی 1 4 سال قبل

زنان خانه دار؛ قلب تپنده خانواده پاپکو ...

توسطبیتا مزینانی 1 4 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود