سررسید شما نشانه شخصیت شماست!

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه1

یکی دیگر از خریدهای شب عید که به اندازه دیگر لوازم مصرفی مهم است، سررسید است! تعجب نکنید، شاید از مزایای داشتن یک سررسید خوب آگاه نیستید و نمی دانید که تا چه حد در زندگی شما تاثیر خواهند گذاشت. اینجا یک سوال پیش می آید که چگونه یک سررسید از خریدهای مهم سال نو به حساب می آید؟

پاسخ این است که شما برای شروع سال نو علاوه بر میوه، شیرینی، آجیل، لباس نو و ... برای مفید و منظم بودن، داشتن برنامه ریزی، شادی، تفریح، یادآوری، هدف گذاری، مدیریت و زمانبندی کارها به یک سررسید یا پلنر نیاز دارید. این مزایا در هر کدام از سررسیدها متفاوت است؛ در بعضی ها بیشتر و در برخی دیگر کمتر. به همین دلیل در میان سررسیدهای پاپکو، تعدادی از آنها نسبت به دیگری پر فروش تر بوده و محبوبیت بیشتری دارند.

در ادامه ما سررسیدهای پاپکو را بر اساس میزان فروش و محبوبیت به شما معرفی خواهیم کرد تا یک بررسی اجمالی آنچه را که برای شما و شخصیت شماست را انتخاب کنید.

  1. دفتر پاپکو پلنر یک

این پلنر از پرفروش ترین و محبوب ترین سررسیدهای پاپکو است، زیرا دارای ویژگی هایی است که برای شما دوست داشتنی و کاربردی خواهد بود. به طور خلاصه پاپکو پلنر یک دارای کد QR برای دانلود طرح های ماندالا و شمسه، رویدادهای نجومی، تقویم در یک نگاه از سال جاری و سال بعد به شمسی و میلادی، رویدادها و تعطیلات سال جاری به شمسی و میلادی، جداول برنامه ریزی، دفتر تلفن، آدرس سایت های ضروری و تعداد زیادی استیکر است.

هر ماه با نشان برج فلکی همان ماه، مصادف شدن آن با ماه میلادی و قمری و یک جمله انگیزشی آغاز می شود. سپس یک تقویم ماه که به صورت خانه های روزانه تقسیم شده و در پایین صفحه فضایی یک خط برای یادداشت مشاهده خواهید کرد. ورق بزنید تا تقویم هفتگی، فضایی برای یادداشت، رویدادهای ویژه، فراموش نکنم...، قرار ملاقات ها و در صفحه بعد جدول برنامه ریزی هفتگی پیش روی شما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پلنر نویسی به سبک کارمندان

قسمت جالب این پلنر، انتهای هر ماه است که می توانید هزینه ها، درآمد و پس انداز را در یک جدول، کتاب هایی که خوانده اید و فیلم هایی که دیده اید را در جدولی دیگر مشخص کنید و برای ماه جاری مسافرت هایی را برنامه ریزی کنید. همچنین در جدول امتیازدهی، به خودتان و عملکردتان در ماه امتیاز داده و کارهایی که باید در ماه ... انجام شود را تعیین کنید.

آیا همه اینها برای برنامه ریزی، داشتن هدف، شادی و تفریح کافی نیست؟ اگر انتهای هر ماه امتیاز خوبی بگیرید، شما در زندگی خود فردی منظم، موفق و راضی خواهید بود.

انواع سررسید سال 1400

  1. دفتر پاپکو پلنر دو

دومین سررسید پرفروش و محبوب پاپکو، پلنر شماره دو است که با رنگی بودن هر ماه اشتیاق زیادی به نوشتن، برنامه ریزی و مدیریت کارها به شما می دهد. دارای طرح هایی کاربر هستند و فضای بیشتری نسبت به پلنر یک دارند. برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه خود را با کمال میل در آن انجام خواهید داد، از کتاب ها و فیلم های دوست داشتنی خود بنویسید و در قسمت "من می توانم..." کارهای جالب انجام دهید.

بیشتر بخوانید: پلنر نویسی به سبک زنان خانه دار!

با پاپکو پلنر دو هم یک سررسید داشته باشید، هم برنامه ریزی کنید و هم سرگرم شوید! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح ها، توضیحات کلی و قیمت محصول اینجا کلیک کنید.

انواع سررسید سال 1400

  1. دفتر پاپکو پلنر شماره 3

برنامه ریز همراه، انتخابی معرکه برای دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و هر کسی که همواره به مکان های مختلف رفت و آمد می کند، است. اینکه بتوانید یک پلنر جیبی را با خود به همراه داشته باشید، نشان می دهد که شما فردی منظم و هدفمند هستید که برای هر قدمی که بر می دارید، برنامه دارید.

جالب است بخوانید: به نام پسر؛ امیدوار ناامید!

پاپکو پلنر سه دارای تلفن های ضروری، فضایی برای یادداشت، جدول های هفتگی و ماهانه، دفتر تلفن، جدول تبدیل مقیاس ها و استیکرهایی برای مناسبت ها، تزئین کردن و ... است. در صورتی که می خواهید درباره پلنر سه بیشتر بدانید، به لینک محصول مراجعه کرده و تصاویر داخلی را نیز مشاهده کنید.

انواع سررسید سال 1400

  1. سررسید کلاسیک 01

دلیل محبوبیت پلنرها که واضح است، زیباست، استیکرهای جذابی دارند و آماده برنامه ریزی هستند. پس از اینها سررسید کلاسیک 01 طرفدار بیشتری دارد و دلایل بسیاری برای این محبوبیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پلنرنویسی تحصیلی

این سررسید با داشتن فضایی بیشتر شما را در مسیر حرکت سال جاری قرار می دهد. با ابعاد A4 طراحی و هر صفحه به یک روز اختصاص داده شده است، به جز روزهای پنجشنبه و جمعه که با هم در یک صفحه قرار گرفته اند. این سررسید در عین سادگی و زیبایی برای برنامه ریزی های بزرگ تولید شده اند.

همیشه قرار بر این نیست برنامه ریزی با پلنر انجام شود، گاهی شما می توانید یک سررسید را به یک پلنر تبدیل کنید. خودتان لیستی از کارهایی که باید انجام دهید، درست کنید، یادآوری ها، قرار ملاقات، مناسبت ها و هر مورد دیگری را می توان حتی در یک سررسید ساده درج کرد. این کار به سلیقه شما بستگی دارد...

انواع سررسید سال 1400

  1. سررسید متالیک 04

این سررسید مانند سررسید کلاسیک 01 است و تنها تفاوت آنها در صحافی آنهاست که کلاسیک 04 با صحافی کلاسوری و کلاسیک 01 با صحافی سیمی طراحی و به بازار عرضه شده اند. سررسید محصولی است که هر روز با آن درگیرید، بنابراین در انتخاب آن دقت کنید. محصولی انتخاب کنید که هر روز آن را با حس خوب باز کنید و راه های رسیدن به اهدافتان به شما الهام شود.

طرفداران سررسید این مطلب را از دست ندهند!

سررسید کلاسیک 04 دارای شماره تلفن های ضروری، ثبت اطلاعات صاحب سررسید، دفتر تلفن، جداول نیم سال ها، جداول اطلاعات روزهای ملی و بین المللی و فضایی برای یادداشت است. علاوه بر اینها در هر ماه جدول مسافرت ها، مناسبت های شخصی، نشانی ایمیل ها و برگه هایی برای یادداشت مشاهده می شود.

انواع سررسید سال 1400

با سررسید کلاسیک 04 سالی پر از موفقیت داشته باشید.

  1. سررسید متالیک

از آنجایی که یک سال جدید با اهداف جدید همراه است، کیفیت سررسیدی که هر روز کنار شما و اهداف شماست، بسیار مهم است. سررسید متالیک با رنگ بندی و جنس مقاوم خود می تواند انتخاب و همراهی مناسب برای شما باشد.

این سررسید با رنگ های متنوع و جذاب، جنس متالیک با دوام، اندازه مناسب برای حمل راحت و محتوای کاربردی تمامی توقعات شما از یک سررسید را برطرف می کند. بنابراین همین حالا یک همراه مناسب برای سال جدید خود انتخاب کنید.

انواع سررسید سال 1400

  1. سررسید مدیران

سررسید شما نشانه شخصیت شماست، به همین دلیل ما برای مدیران نیز سررسیدی در نظر گرفته ایم که متناسب با نیازهای آنها باشد. سررسید مدیران با سادگی و کیفیت خود می تواند در شان یک مدیر و برای درج برنامه های او در تمام سال مناسب و شایسته باشد.

بهتر است بخوانید: سررسید مدیران؛ یک انتخاب هوشمندانه!

در این سررسید جدول مناسبت ها، دو تقویم در یک نگاه از سال های شمسی و میلادی، دو جدول نیم سال اول و دوم، شماره تلفن های ضروری و در انتهای سررسید برای هر ماه جدول مسافرت ها، مناسبت های شخصی، دفتر تلفن و جدول هزینه ها برای شما در نظر گرفته شده است تا علاوه بر کارهای شخصی، کارهای اداری خود را مدیریت و زمانبندی کنید.

انواع سررسید سال 1400

  1. سررسید مینی قابدار

از آنجایی که شما یک سال با سررسید خود کار می کنید و همواره آن را با خود به مکان های مختلف حمل می کنید، یک سررسید مینی قابدار به شما کمک می کند تا با ابعاد کوچک و داشتن قاب علاوه بر راحتی حمل به خوبی از آن محافظت کند.

بیشتر بخوانید: سررسید مینی قابدار؛ کوچک اما کاربردی

در این سررسید برنامه ریزی کنید، مناسبت های شخصی را یادداشت کنید تا فراموش نکنید، مشخصات فردی خود را درج کنید تا در صورت مفقودی دوباره به دست شما برسد، برای مسافرت های خود برنامه ریزی کنید و از این همه نظم لذت ببرید.

انواع سررسید سال 1400

سررسیدهای نام برده شده تعدادی از پرفروش ترین سررسیدهای پاپکو تا به حال بوده است، در ادامه سررسیدهای دیگری را معرفی می کنیم تا با کلیک روی لینک آنها و بررسی بیشتر سررسیدی که مناسب شخصیت شماست را انتخاب کنید.

سالنامه کلاسوری جنرال

سالنامه سیمی جنرال

بیشتر بخوانید: سالنامه جنرال 1 یا 2؟! مسئله این است...

دفتر برنامه ریزی

بهتر است بخوانید: انتظارها به پایان رسید؛ دفتر برنامه ریزی پاپکو موجود شد!

امیدواریم که با معرفی این سررسیدها به راحتی انتخاب شما کمکی کرده باشیم و شما نیز می توانید در قسمت نظرات سررسید مورد علاقه خود و پیشنهادهایی برای بهبود آنها را بنویسید.

 

 

محصولات مرتبط
مقالات مرتبط

سررسید مینی قابدار؛ کوچک اما کاربردی...

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل

سررسید مدیران؛ یک انتخاب هوشمندانه!

توسطآذین نوراللهی 3 سال قبل

رفیق بی کلک؛ پلنر...

توسطبیتا مزینانی 4 سال قبل

نسخه ای برای کارمندان فراموشکار!

توسطآذین نوراللهی 1 4 سال قبل

راهنمای خرید سررسید

توسطآذین نوراللهی 3 4 سال قبل

پلنر خاصت رو خودت بساز...

توسطبیتا مزینانی 2 5 سال قبل
2 نظر
  • با****** ********ری

    با****** ********ری 1399-11-13

    سلام
    من سررسید روزشمار ساده و سیمس می خواستم فک کردم پاپکو باید داشته باشه ولی روی جلد عنوان متالیک حک شده بود یعنی چی حک نمیشد هم میدیدیم ازطرح جلدش خوشم نیومد و متاسفم که نتونستم جرید کنم چرا اسم مدل های سررسید رو روی جلدش حک می کنید هرچی جلد ساده تر بهت داخلش صفحه اول یا آخر می نوشتید اصلا چه مزیتی داره اسم طرحش رو بنویسید
    • کا************ **************** ********کو

      کا************ **************** ********کو 1399-11-14

      سلام به شما دوست عزیز
      پیشنهاد و انتقاد شما حتما با بخش تولید در میون گذاشته میشه.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود