دنبال کیفیتی؟ جلدسخت انتخاب کن!

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه0

این روزها انتخاب دفتر می تواند یک سرگرمی باشد اما اگر بدانید که کیفیت و دوام یک دفتر حرف اول را می زند حتما در انتخاب آن دقت بیشتری خواهید داشت.

یک دفتر اگر سالم نماند یا به قولی از ریخت بیفتد، دانش آموز دیگر رغبت خود را برای داشتن آن از دست می دهد و هیچ انگیزه ای برای یادداشت مطالب آموزشی نخواهد داشت. بنابراین، می بینید که کیفیت مهم و ضروری است و این کیفیت برای یک برند شناخته شده و معروف خواهد بود.

از آنجایی که نوشتن کاری روزمره است، باید یک محرک شما را برای آن آماده کند و علاوه بر دوام و کیفیت، بهتر است زیبا و با طرح های جذاب باشد. البته اینها بهتر است برای خرید دفتر مدرسه رعایت شود تا خرید یک دفتر یادداشت روزمره که پر از خط خوردگی است و بعد از مدتی به زباله تبدیل می شود!

بیشتر بخوانید: معرفی یک دفتر جلدسخت اما هیجان انگیز

دفترهای جلد سخت پاپکو ترکیبی متعادل از ساخت بادوام، کاغذ باکیفیت و قیمت مناسب را به شما ارائه می دهند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

دفتر جلد سخت

این دفتر همانطور که از نامش پیداست دارای جلدی سخت و محکم است که یکی از لذت بخش ترین تجربه های نوشتن را در اختیار شما قرار می دهد. دفترهای جلد سخت از چندین لایه فشرده مقوا ساخته شده و سپس روی آن با لایه ای شفاف لمینت شده است تا علاوه بر افزایش طول عمر دفتر، زیبایی و خوش رنگ و لعاب بودن فراموش نشود.

دفترهای جلد سخت (Hard Cover) طرح های متنوع و ظاهری جذاب و جالب توجه دارند که آنها را دوست داشتنی می کنند. این طرح ها تنها برای کودکان نیست، بلکه شما با هر سن، سلیقه و شرایطی می توانید یکی از آنها را داشته باشید.

هر نوع صحافی که بخواهید موجود بوده یا به زودی موجود می شود. در حال حاضر دفتر جلد سخت را با صحافی سیمی، فنر دوبل، کلاسوری و ته دوخت در فروشگاه اینترنتی پاپکو مشاهده خواهید کرد. صحافی سیمی و فنر دوبل این مزیت را دارد که به صورت 180 درجه روی سطح باز شود و از تمام فضای دفتر برای نوشتن و یادداشت برداری استفاده شود.

دفتر جلد سخت

دفتر کلاسوری جلد سخت علاوه بر مزایای نام برده شده برای صحافی سیمی و فنر دوبل، قابلیت استفاده مجدد دارد. به این صورت که پس از اتمام برگه های آن و نوشتن در آخرین صفحه، می توانید برگه ها را خارج و برگه های جدید و متناسب را در دفتر قرار دهید. همچنین امکان اضافه یا کم کردن برگه های دفتر نیز وجود دارد.

صحافی ته دوخت برای همه شما یک صحافی نوستالژی به شمار می رود که از استحکام بالایی برخوردار است. همانطور که از نامش پیداست برگه ها به هم دوخته شده و قوی در کنار هم قرار گرفته اند. 

دفترهای جلد سخت در تعداد برگ نیز با هم تفاوت دارند اما بیشتر آنها با تعداد برگ بیشتر تولید و عرضه می شوند تا همراه با کیفیت و سختی جلد، امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم آورد. 160 برگ، 100 برگ، 80 و 60 برگ، تعداد برگه هایی هستند که برای دفترهای جلد سخت در نظر گرفته و با همین تعداد در فروشگاه ها موجود هستند.

دفتر مشق، دفتر فارسی، دفتر ریاضی و به طور کل دفتر برای مدرسه را می توانید از میان انواع مختلف دفترهای جلد سخت انتخاب و خریداری کنید و مطمئن باشید که تمام توقعات شما از یک دفتر را برطرف می کنند.

دفتر جلد سخت

این دفترها در ابعاد و اندازه های متفاوت مانند وزیری، B6، دفتر یادداشت، دفتری تقریبا نزدیک به ابعاد A4 (21.5 × 28.5 سانتی متر( برای کاربردهای مختلف مانند یادداشت برداری، نگارش مطالب آموزشی، جزوه نویسی و ... تولید شده و هم اکنون موجود هستند.

دفترهای جلد سخت در دو فرم صحافی افقی و عمودی طراحی شده اند که دفتر یادداشت ها دارای فرم افقی هستند و بقیه آنها به صورت عمودی صحافی شده اند. اگر درباره فرم صحافی ها اطلاعی ندارید باید بگوییم که دو نوع فرم صحافی وجود دارد که بیانگر این است که دفتر از بالا یا از کنار دفتر صحافی شده است. اگر از قسمت بالا صحافی شده باشد به فرم آن صحافی افقی و اگر از کنار این عمل انجام شده باشد، به آن فرم صحافی عمودی می گویند.

از دیگر ویژگی های دفتر جلد سخت می توان به کاغذ 80 گرمی اشاره کرد که باعث می شود اثر نوشته شما در پشت صفحه باقی نماند یا جوهر نیز پس داده نشود. بنابراین در رابطه با ضخامت و کیفیت برگه ها نگران نباشید!

ممکن است ویژگی های دیگری مانند دیوایدر در دفترهای کلاسوری، بخش های خاص برای درج اطلاعات، تعداد و فاصله بین خطوط در هر صفحه، نقطه چین (برای راحتی خط کشی یا رسم جدول)، جیب و جای خودکار نیز داشته باشند.

دفتر جلد سخت

طرح های دفتر جلدسخت تاکنون محبوبیت بسیاری نزد مشتریان داشته است و علاوه بر کیفیت، از جذابیت های ظاهری آن نیز لذت برده اند. این طرح ها به گونه ای هستند که شما می توانید یک ست زیبا و جالب توجه با استفاده از دیگر محصولات جمع بندی کنید.

محصولات مرتبط
مرجع: PN-6170
111,930 تومان (با مالیات)
دفتری که محصلین می توانند به عنوان دفتر مشق، دفتر ریاضی، دفتر خاطرات و ... با اطمینان خاطر انتخاب کنند و طولانی مدت استفاده کنند.
مرجع: PN-6180
201,720 تومان (با مالیات)
دفتری مناسب جزوه نویسی برای دانشجویان، انجام تکالیف به عنوان دفتر مشق برای دانش آموزان و هر شخصی که می خواهد مطالبی را یادداشت کند.
مرجع: PN-6187
254,000 تومان (با مالیات)
این دفتر محصولی با کیفیت است که برای مطالب، جزوه ها و یادداشت های شما فضای کافی داشته و امکان استفاده طولانی مدت را به شما می دهد. 
مرجع: PN-6118
67,040 تومان (با مالیات)
دفتر یادداشتی سخت و محکم برای هر فردی که به دنبال محصولی ایده آل و با کیفیت برای رفع نیاز به نوشتن است و می خواهد از درج هر متنی درون آن لذت ببرد.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود