بازگشت به مدرسه با پرونوت!

ارسال شده در3 سال قبل توسط
مورد علاقه0

بازگشت به مدرسه با پرونوت!

زمان بازگشایی مدارس فرا رسیده؛ هیجان گرفتن مداد، خودکار و هایلایتر در دست، نوشتن در دفتر جدید، دیدن افراد جدید یا دوستان قدیمی و از همه مهمتر کسب و علم و دانش، چیزهایی است که سال اولی ها یا دیگر محصلان بی صبرانه منتظر آنها هستند.

همه ما دوست داریم که #حرفه‌ای_بنویسیم! اما چگونه؟ در این زمان و مرحله اول بهتر است که یک لیست از لوازم التحریر مورد نظر تهیه کنید؛ اگر از والدین هستید، ضروری ها را بنویسید، سپس از فرزندان خود نیز درباره لوازم التحریر فانتزی، مدل و تعداد آنها نظر خواهی کنید و اگر خودتان محصل هستید با والدین خود درباره بودجه صحبت کرده و نیازهای خود را در یک لیست بنویسید.

لیست لوازم التحریر به راحتی شما در خرید، سرعت در تصمیم گیری و اطمینان خاطر از ضروری بودن آنها کمک بسیاری می کند. ما در یک مطلب لیست لوازم التحریر پایه اول تا ششم ابتدایی و لیست لوازم التحریر پایه هفتم تا نهم (دوره اول متوسطه) را برای شما قرار داده ایم تا به آسانی بر اساس مقطع تحصیلی خود لوازم التحریر مورد نظر را انتخاب کنید. از آنجایی که باید تعداد زیادی دفتر خریداری کرد، این محصول ضروری به شمار می رود و ما در این مطلب می پردازیم به خرید دفتر برای مدرسه...

بازگشت به مدرسه با پرونوت

می دانید که یکی از محصولات تقریبا جدید پاپکو، دفتر پرونوت است و همانطور که قبلا گفته شد، این نوع دفتر برای اولین بار در ایران است که به بازار عرضه شده است. پس اطمینان داشته باشید که با پرونوت حرفه ای می نویسید! این دفتر به صورت چسبی با استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته و همچنین با چسب سرد صحافی شده است که تا قبل از آن دفاتر به صورت دوخت و چسب با هم صحافی می شدند. این نوع صحافی برگه ها را کنار هم به طوری نگهداری می کند که به آسانی از هم جدا نشوند.

روی عطف محصول، یک نوار الوان (رنگی) دارد که با چسب مرغوب و با کیفیت چسبیده شده است و برگه های دفتر را محکم تر در کنار هم نگه می دارد. همچنین برگه های دفتر پرونوت از جنس اپتیموم 70 گرمی و با بافت یکنواخت بوده که نوشتن را برای شما راحت و از نفوذ جوهر به طرف دیگر برگه جلوگیری می کند. جلد این دفاتر از جنس مقوا بوده و طرح های آنها فانتزی و با رنگ های شاد و متنوع در فروشگاه اینترنتی پاپکو و سایر فروشگاه ها موجود است.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

دفتر پرونوت به دلیل داشتن صحافی چسبی، این امکان را به شما می دهد که آن را هنگام استفاده به صورت 180 درجه روی سطح باز کنید، بنابراین دفتر کاملا باز می شود و شما می توانید به راحتی یادداشت های خود را در آن وارد کنید. این مدل طراحی یکی از مهم ترین نیازهای مردم برای تسهیل در نگارش روزانه است و همین است دلیل محبوبیت و پر فروش بودن دفترهای پرونوت...

پس از باز کردن دفتر با یک برگه مواجه می شوید که صفحه اول آن یک اینفوگرافیک درباره انواع دفتر پرونوت و صفحه دوم آن چند خط برای یادداشت (یادداشت های انگیزشی، اهداف و ...) و یک جدول 12 تایی برای برنامه ریزی ماهانه وجود دارد. در هر صفحه نیز می توان تاریخ و شماره صفحه را وارد کرد تا دسترسی آسان تر شود. کاغذ به کار برده شده در این دفتر 70 گرمی استاندارد است که موجب می شود راحت و روان نوشت، اثر جوهر در پشت صفحه مشاهده نشود و جوهر خودکار به راحتی در سطح دفتر حرکت کرده و پخش نشود. از آنجایی که کاغذ سفید رنگ است، یادداشت های شما به خوبی دیده می شوند.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

صحافی چسبی و کاغذ 70 گرمی دفتر پرونوت باعث می شود از فضای دفتر به خوبی استفاده کنید، کاملا از اول خط شروع به نوشتن کنید و با دستخطی یکنواخت و زیبا به یادداشت برداری ادامه دهید.

دفتر پرونوت ابعاد مختلفی دارد، از سایزهای استاندارد (A4، A5، B5، وزیری و ...) گرفته تا اندازه های سفارشی... و تاکنون در 5 سایز قابل فروش هستند و در ادامه معرفی می شوند. تنوع در ابعاد به شما کمک می کند که برای هر کاربرد، سلیقه، سن و سال و شرایط گزینه های انتخابی خوبی داشته باشید علاوه بر اینها تعداد برگه های متفاوت آن برای استفاده در کاربردهای متفاوت بسیار مناسب است.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

در حال حاضر شروع به ارائه 200 طرح منحصر بفرد و دوست داشتنی کرده ایم که تقریبا نیمی از این تعداد در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی پاپکو و سایر فروشگاه ها موجود هستند. تنوع محصولات پرونوت به شما در انتخاب دفتر مشق، دفتر ریاضی، فارسی، فیزیک، دفتر نقاشی و ... برای مدرسه کمک بسیاری می کند و پاسخگوی نیاز شما در همه موارد هستند. همچنین اگر در سن و شرایط دیگری هستید و هر سلیقه و علاقه خاصی دارید، پرونوت برای شما بهترین گزینه است. طرح های پرونوت را هیچ جای دیگری مشاهده نخواهید کرد زیرا خاص و با اصالت هستند، بنابراین شما نیز با این دفاتر هم خاص به نظر می رسید و هم حرفه ای می نویسید!

بازگشت به مدرسه با پرونوت

دفتر پرونوت پاپکو در تعداد برگه نیز متنوع است که در ادامه برای کاربردهای خاص و بازگشت به مدرسه درباره آنها به طور کامل توضیح خواهیم داد. اما بهتر است بدانید که برای هر نوع موضوع درسی یا انتخابی شما حداقل یک پرونوت موجود است و نیاز شما را برطرف می کنند. همچنین دفترهای با تعداد برگ کمتر کاربردی مطلوب و بهینه دارند که از نظر اقتصادی نیز به صرفه هستند. سبکی این نوع دفترها در حمل و نقل نیز بسیار مثمرثمر هستند و زمانی که کیف یا کوله پشتی شما سبک باشد، احتمال آسیب به ستون فقرات شما نیز کمتر می شود.

با این همه ویژگی های جذاب و منحصر بفرد، می توانیم #حرفه‌ای_بنویسیم؟! قضاوت با شما!

دفترهای یک خط

شامل یک دفتر یک خط 60 برگ به ابعاد 17 × 24 سانتی متر (وزیری)، یک خط 100 برگ با ابعاد 17 × 24 سانتی متر (وزیری)، یک خط 60 برگ سایز A4 (21 * 7/29 سانتی متر)، دفتر B5 تک خط 30 برگ، پرونوت B5 تک خط 50 برگ و 40 برگ به ابعاد وزیری (17 × 24 سانتی متر) است که بهترین گزینه برای خرید به عنوان دفتر مشق، دفتر ریاضی، دفتر علوم، دفتر املا، عربی و دفتر اجتماعی به شمار می رود.

این موضوعات حتما به دفاتری با این تعداد برگ نیاز دارد تا شما از آنها بهترین استفاده را داشته باشید. از آنجایی که اعمال تغییر و تنوع در دفتر مناسب ترین روش برای افزایش انگیزه در نوشتن است، انتخاب دفتری با تعداد برگه های کمتر و طرح های فانتزی و جالب به کار می آید. دفتر A4 نیز دفتری جادار است که برای نوشته های زیاد، دستخط های بزرگ و هر دلیلی که نیاز به فضای بیشتر برای نوشتن داشته باشد، به کار می رود.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

دفتر دو خط

دفتر زبان یکی از نیازهای ضروری برای کسانی است که در حال یادگیری هستند، زیرا ما باید با تکنولوژی و پیشرفت دنیای فناوری جلو برویم و این نیازمند یادگیری زبان انگلیسی است. دفتر دو خط پرونوت پاپکو با تعداد برگه های 50 و 100 و با ابعاد وزیری (17 × 24 سانتی متر) طراحی و تولید شده است که هم اکنون از وبسایت فروشگاه اینترنتی پاپکو و سایر فروشگاه ها می توانید آنها را خریداری کنید.

این دفترهای دو خط زبان در طرح و رنگ شاد و جذاب موجود هستند و 50 برگ آن شامل دفتر 1، دفتر 2 و دفتر 3 است که می توانید از آنها برای تفکیک موضوعی مطالب خود استفاده کنید. به طور مثال از دفتر 1 برای گرامر، از دفتر 2 برای یادداشت نکات، جملات و ... و از دفتر سوم به عنوان دفتر لغت استفاده کنید.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

دفتر بدون خط

همه می دانیم که دفترهای بدون خط برای نقاشی و طراحی به کار می روند و این نوع محصول نیز در دفترهای پرونوت موجود است. بنابراین شما با خرید محصولات پرونوت هم نیازهای خود را رفع می کنید، هم در لوازم التحریر خود هارمونی و هماهنگی خاصی دارید که این موضوع نیز استفاده از آنها را برای شما لذت بخش خواهد کرد.

لازم است بدانید که دفتر بدون خط پاپکو (دفتر نقاشی) 60 برگ بوده و با همان ابعاد وزیری (17 × 24 سانتی متر) قابل عرضه در فروشگاه ها هستند.

بازگشت به مدرسه با پرونوت

در ضمن شما می توانید دفترهای پرونوت را با جامدادی از همان طرح هماهنگ کنید تا یک ست زیبا از دفتر و جامدادی داشته باشید. هارمونی و طرح ها چشم نوازند، بنابراین این بهترین بازگشت به مدرسه است!

پس از خرید لوازم التحریر بهتر است که کودکان خود را از لحاظ روحی برای سال جدید تحصیلی آماده کنیم که خلاصه ترین جمله ای که می توان گفت این است که همیشه از تشویق برای انجام کارهای خوب استفاده کنید نه تنبیه در برابر اشتباهات! به آنها بگویید که در صورت تلاش برای کسب دانش بیشتر و نشان دادن استعدادهای خود از طرف مدرسه و والدین مورد تشویق قرار می گیرند.

سازماندهی و نظم در انجام تکالیف درسی و ... نیز از اهداف مهم برای آمادگی بازگشت به مدرسه است که شما می توانید با خواندن مقاله آماده سازی کودکان قبل از مدرسه، روش های سازماندهی کودکان را بیاموزید.

 

 

محصولات مرتبط
مرجع: PN-9176
36,900 تومان (با مالیات)
اگر شما به خاص بودن وسایل خود اهمیت می دهید بهترین اتنخاب محصول جدید پاپکو به نام دفتر پرونوت است.
مرجع: PN-9270
57,440 تومان (با مالیات)
داشتن دفتر زبان به دلایل زیادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر این دفتر طرح های شاد و دوست داشتنی داشته باشد و پرونوت باشد، انتخابی ایده آل می شود.
مرجع: PN-9146
42,800 تومان (با مالیات)
اگر به دنبال دفتری جادار و کاربردی برای جزوه نویسی و یادداشت مطالب زیاد خود هستید، بهترین و مناسب ترین انتخاب شما می تواند دفترسایز A4 پرونوت باشد.
مرجع: PN-9163
23,620 تومان (با مالیات)
دفتری مناسب، سبک و با ویژگی هایی منحصر بفرد که آن را از دیگر دفترها متمایز می کند. بنابراین افراد محصل با خرید دفتر پرونوت برای مدرسه، خریدی مطمئن را تجربه خواهند کرد.
مرجع: PN-9155
25,830 تومان (با مالیات)
اگر به دنبال دفتری سبک، فانتزی و دوست داشتنی هستید، دفتر پرونوت 50 برگ A5 انتخابی مناسب است که شما را از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود