عیدی چی بگیریم؟

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

آخرین ماه های سال و روزهای پایانی آن است، هر ساله در این زمان رسم است که افراد برای عزیزان خود هدیه ای فراهم می آورند. از آنجایی که سال جدید برای هدف گذاری، تصمیم گیری های جدید، پشت سر گذاشتن روزها و خاطرات بد است، بهتر است هدیه هایی درخور تهیه کنید.

با توجه به اینکه انتخاب و خرید هدیه کار آسانی نیست، ما در این مطلب محصولاتی را به شما معرفی می کنیم که بسیار کارآمد و شایان ستایش عزیزان شما بوده و می توانید در این روزهایی که خرید حضوری محدودیت دارد، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

یکی از جدیدترین و بهترین هدیه هایی که می توانید از پاپکو تهیه کنید و مطمئن باشید که شخص مورد نظر شما بسیار شگفت زده و قدردان خواهد شد، پک هدیه پلنر پاپکو است. ستی خاص و متفاوت در رنگ ها و طرح های زیبا، شامل یک پلنر 2 برای برنامه ریزی، کاغذ یادداشت 100 برگ برای ثبت نکات، پلنر 3 به عنوان برنامه ریز همراه، خودکار مدیریتی و جامدادی طرح دار است.

تمامی این محصولات دارای یک طرح هستند که شما می توانید طرح ها و توضیحات بیشتر را در این لینک مشاهده فرمایید.

عیدی چی بدیم

از دیگر هدایای خاص که نمونه آن را در جای دیگری نخواهید دید، ست لاکچری است. زمانی که شما این ست را هدیه می دهید، دوستان و عزیزان شما سلیقه شما را ستایش خواهند کرد و از کیفیت بالای این ست لذت خواهند برد. یک دفتر و یک دفتر یادداشت با طرح مشابه دارد که کنار جامدادی استندینگ پارچه ای خاص و زیبا به نظر می رسد.

تمامی این محصولات در یک ساک دستی از جنس پلاستیک قرار می گیرند که می توان آن را چندین بار و برای موارد مختلف استفاده کرد.

عیدی چی بدیم

افراد برای تعطیلات برنامه های مسافرت می ریزند و چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید یک هدیه به آنها تقدیم کنید که کاربردی باشد. به همین منظور ما به شما یک پک هدیه مسافرتی معرفی می کنیم که شامل چک فایل، جای کارت ویزیت، دفتر یادداشت سیمی، خودکار اسکوئر و ساک دستی متوسط است. کلیه این لوازم می تواند در سفر کارآمد و مفید باشد و گیرنده هدیه همواره به یاد شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پک و توضیحات درباره محصولات روی این لینک کلیک کنید.

عیدی چی بدیم

دو هدیه دیگری که بر اساس جنسیت دوست یا عزیز خود می توانید تهیه کنید، پک همراه خانم ها و آقایان است.

ست همراه خانم ها: این پک شامل دارای یک دفتر 130 برگ لاکچری 4، برای ثبت نکات و یادداشت های روزانه، جای کارت ویزیت برای همراه داشتن کارت ملی، کارت های بانکی، مدارک ماشین و ... ، یک خودکار همراه و یک ساک دستی کوچک است.

پک همراه آقایان: ستی بسیار کاربردی که به صورت روزمره مورد استفاده آقایان قرار می گیرد. یک دفتر یادداشت 98 برگ آکادمیک 4 (برای ثبت رویدادها، برنامه ها، نکات و خریدهای روزانه)، ، جای کارت ویزیت (جهت همراه داشتن مدارکی همچون کارت ویزیت، کارت ملی و بانکی، گواهینامه، کارت ماشین، کارت سوخت و ... ، یک خودکار برای درج در دفتر یادداشت و یک ساک دستی کوچک است.

عیدی چی بخرم

ما دو سررسید جدید برای معرفی به شما داریم که از محبوب ترین هدیه ها برای عید نوروز به شمار می رود زیرا افراد دوست دارند در جریان روزهای هفته و مناسبت ها باشند و بتوانند برنامه ریزی های خود را درون آن یادداشت کنند. از آنجایی که این دو سررسید(سالنامه کلاسوری جنرال 1 و سالنامه سیمی جنرال 2) به صورت روزشمار هستند و در هر روز می توان به ظرفیت یک صفحه یادداشت کرد، بسیار کاربردی و دوست داشتنی هستند که در رنگ های مختلف و با دو صحافی سیمی و کلاسوری موجود هستند.

عیدی چی بخرم

این سررسیدها با داشتن ویژگی هایی همچون یک پلنر کاربرد بسیاری در برنامه ریزی دارند. با هدیه دادن این سالنامه های جنرال شما به دوستان و عزیزان خود انگیزه ای برای سازماندهی اهداف خود می دهید تا سال جدید را بهتر از سال های قبل شروع کرده و موفقیت های بسیاری را به دست بیاورند.

نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود