تفاوت پلنر 1 و 2 و 3 (سال 99)

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

پلنرهای سال 99 پاپکو مثل گذشته در سه مدل مختلف عرضه شده است که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارد. این تفاوت ها در ویژگی های ظاهری و کاربردی هر محصول است که به تفکیک هر کدام را بررسی می کنیم. هدف ما از این مقایسه این است که شما پلنرها را بهتر بشناسید و خریدی راحت تر داشته باشید.

تفاوت پلنرهای پاپکو

طرح و رنگ بندی پلنر

اولین و محسوس ترین تفاوت ظاهری پلنرهای سال 99 پاپکو، رنگ بندی و طرح آن است. پلنرهای 1 همچون سال های گذشته با جلدی ساده و در رنگ بندی های متنوع عرضه می شوند اما پلنرهای 2 و 3 طرحدار هستند. طرح این پلنرها اما تقریبا مشابه بوده و با کمی اختلاف در دو سایز مختلف تولید شده اند.

تفاوت پلنرهای پاپکو

پلنر1 : مشکی، سرمه ای، زرشکی، طلایی، مسی، نقره ای و بنفش

پلنر2 : موجود در 4 طرح متنوع

پلنر3 : موجود در 4 طرح متنوع

ابعاد پلنر

یکی دیگر از ویژگی هایی که ظاهر انواع مختلف پاپکو پلنرها را کمی متفاوت می کند، ابعاد و اندازه شان است. به این ترتیب که پلنر3 در ابعادی کوچک و سایز جیبی تولید می شود، اما ابعاد پلنر 1 و 2 در ارتفاع، با اختلاف چند میلی متر، یکسان و در عرض متفاوت هستند. پس در نتیجه پلنر1 کمی عریض تر از پلنر2 است.

تفاوت پلنرهای پاپکو

پلنر1 : به ابعاد 15.8 × 21.5 سانتی متر

پلنر2 : به ابعاد 13.6 × 21.7 سانتی متر

پلنر3 : به ابعاد 9.5 × 15سانتی متر

تعداد استیکرهای پلنر

آخرین ویژگی که در این بخش به آن می پردازیم، تعداد و انداره استیکرهاست که در 3 پلنر پاپکو متفاوت است.

تفاوت پلنرهای پاپکو

پلنر1 : این پلنر 4 برگه برچسب دارد که در هر برگه 88 عدد استیکر وجود دارد که در مجموع می شود 352 عدد استیکر.

پلنر2 : این پلنر 3 برگه برچسب 66 تایی، یک برگه 40 تایی و یک برگه 32 تایی دارد که در مجموع می شود 270 عدد استیکر.

پلنر3 : این پلنر 4 برگه برچسب دارد که در هر برگه 84 عدد استیکر وجود دارد که در مجموع می شود 336 عدد استیکر.

محتوا و کاربرد پلنر

پلنر 1 : این پلنر در آغاز یک صفحه برای ثبت اطلاعات شخصی، یک صفحه مربوط به توضیحات شمسه، ماندالا و یک QRکد برای اسکن کردن کلیه طرح های ماندالا و شمسه پاپکو، یک صفحه توضیحات مربوط به اطلاعات نجومی قابل رویت در ایران، دو صفحه مقابل هم تقویم چشم انداز دو سال 1399 و 1400 با تفکیک هر ماه، دو صفحه مقابل هم جداول ماهانه دو سال میلادی 2020 و 2021، سه صفحه رویدادها و تعطیلات سال به تفکیک ماه با چاپ دو رنگ و یک صفحه نیز مربوط به تعطیلات بین المللی و مناسبت های جهانی دارد.

در ادامه به کاربردی ترین قسمت پلنر می رسیم. صفحه آغازین هر ماه که شامل اطلاعات شمسی، قمری و میلادی آن ماه به همراه برج معادل آن و یک جمله انگیزشی است، یک صفحه شامل تقویم ماهانه و فضایی برای یادداشت، صفحه بعد از آن شامل یک تقویم هفتگی و فضایی برای ثبت رویدادهای ویژه، فراموش نکنم و قرار ملاقات هاو صفحه مقابل شامل خانه های سطری است که امکان نوشتن برنامه های هر روز را به تفکیک مهیا می کند.

در پایان صفحات هر ماه نیز یک صفحه جدول هزینه ها، درآمد و پس اندار، یک صفحه برای ثبت کتاب های خوانده شده، فیلم های دیده شده و جدول برنامه ریزی مسافرت ماه، یک صفحه برای ثبت کارهایی که باید در آن ماه انجام داد و جدول امتیازدهی روزانه و یک صفحه خالی برای یادداشت در نظر گرفته شده است.

صفحات پایانی پلنر نیز چند صفحه ای به آدرس سایت های ضروری و صفحاتی برای ثبت اطلاعات تماس دوستان اختصاص داده شده است. در جداره داخلی پشت جلد پلنر نیز یک پاکت تعبیه شده است که در آن استیکرهای این پلنر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : آنچه خوبان همه دارند، پلنر 1 تنها دارد...

پلنر 2 : این پلنر در صفحه آغازین یک کادر برای ثبت اطلاعات دارنده خود، دو صفحه رو به روی هم تقویم شمسی سال 1399 و 1400 به تفکیک ماه، دو صفحه رو به روی هم جداول ماهانه تقویم میلادی سال 2020 و 2021، یک صفحه مربوط به توضیحات شمسه، ماندالا و یک QRکد برای اسکن کردن کلیه طرح های ماندالا و شمسه پاپکو، سه صفحه مناسبت های داخلی و تعطیلات رسمی هر ماه، دو صفحه مناسبت های بین المللی، یک صفحه تعطیلات جهانی در سال میلادی جاری و یک صفحه اطلاعات مربوط به رویدادهای نجومی قابل رویت در ایران است. دو صفحه بعدی اما خاص ترین و متفاوت ترین بخش پلنر است که تنها در پلنر 2 طراحی شده است. چرخه اهداف که بخش های مختلفی برای هر گروه از اهداف در نظر گرفته شده است.

بخش کاربردی پلنر 2 اما با صفحه برج معادل هر ماه و چند بیت شعر آغاز می شود. در ادامه یک صفحه رنگی که وسط آن نام ماه نوشته شده است، دو صفحه تقویم ماهانه، دو صفحه سطرهای افقی مربوط به برنامه ریزی هر روز با امکان درج رویدادهای ویژه، فراموش نکنم و قرار ملاقات ها، دو صفحه مربوط به اهداف هفته با امکان درج موفقیت های من و اهداف محقق نشده، در پایان هر ماه یک صفحه جدول ثبت هزینه ها، درآمد و پس انداز همان ماه، یک صفحه برنامه های ماه شامل دو جدول کارهایی که باید انجام بدهم و مناسبت های شخصی، یک صفحه شامل سه جدول برای ثبت کتاب های خوانده شده، فیلم های دیده شده و جدول امتیازدهی روزانه به خود و چند صفحه خالی برای یادداشت در نظر گرفته شده است.

صفحات پایانی پلنر نیز چند صفحه ای به آدرس سایت های ضروری اختصاص داده شده است. در جداره داخلی پشت جلد پلنر نیز یک پاکت تعبیه شده است که در آن استیکرهای این پلنر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : تنها یک پلنر2 کافیست تا ...

پلنر 3 : این پلنر در جداره داخلی جلد رو، با صفحه نام و اطلاعات تماس دارنده اش آغاز می شود. سپس دو صفحه به تلفن های ضروری تهران، دو صفحه به جداول ماهانه سال 1399 و 1400 با چاپ دو رنگ، دو صفحه به جداول ماهانه تقویم میلادی سال 2020 و 2021 و دو صفحه به جدول تبدیل مقیاس ها به همراه حاشیه خط کش مانند یکی از صفحات اختصاص داده شده است.

بخش کاربردی پلنر 3 نیز همچون دو پلنر قبلی با برج معادل هر ماه در صفحه سمت راست و نام ماه در صفحه سمت چپ آغاز می شود. در دو صفحه بعدی جدول ماهانه درج شده و صفحه بعد یک تقویم هفتگی در بالای صفحه و فضایی برای یادداشت در پایین صفحه دارد. در صفحه مقابل نیز جداول افقی برای درج اهداف و برنامه های روزانه در نظر گرفته شده است.

صفحات پایانی پلنر نیز چند صفحه ای برای ثبت اطلاعات تماس دوستان و آشنایان در نظر گرفته شده است. در جداره داخلی پشت جلد پلنر نیز یک پاکت تعبیه شده است که در آن استیکرهای این پلنر قرار گرفته است.

 بیشتر بخوانید : پلنر 3؛ پلنری برای تمام فصول ...

مقالات مرتبط

پلنر3؛ پلنری برای تمام فصول...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل

آنچه خوبان همه دارند، پلنر 1 تنها دارد...

توسطبیتا مزینانی 4 5 سال قبل

تنها یک پاپکو پلنر2 کافیست تا ...

توسطبیتا مزینانی 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود