چگونه برای بازگشت به دانشگاه آماده شویم؟

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

اگر این مطلب را می خوانید، احتمالا نزدیک به زمان بازگشت به دانشگاه یا شروع دوران دانشجویی است. این مطلب شامل یک لیست از کارهایی است که به شما در آماده سازی برای سال تحصیلی جدید کمک می کند. پس گامهای زیر را دنبال کنید.

بازگشت به مدرسه

  1.        وسایل دانشگاه خود را زودتر آماده کنید.

کمی زودتر از شروع سال تحصیلی خرید کنید. در صورت خرید حضوری، از مراجعه به بیش از یک فروشگاه اجتناب کنید و سعی کنید زمان باقی مانده را بیشتر استراحت کنید.حتی اجازه دهید شخص دیگری خرید کند یا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید تا پیش از روز اول، لوازم التحریر مورد نیازتان تحویل داده شود.

بازگشت به مدرسه

  1.        کمد خود را بررسی کنید.

قبل از خرید چیزهایی که ممکن است لازم نداشته باشید، دقت کدام یک از لباسها یا وسایلتان از سال گذشته هنوز روی مد، قابل استفاده و مناسب است. به دنبال حفره در کمد لباس وسایلتان باشید (به عبارت دیگر آنچه که باید باشد و وجود ندارد) و بر این اساس خرید کنید. با این روش علاوه بر آنکه در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید، استرس کمتری را نیز برای تامین ملزومات خود متحمل می شوید.

بازگشت به مدرسه

  1.        لباس های مورد نیاز برای یک هفته را آماده کنید.

برای بدون استرس گذراندن اولین هفته از دانشگاه، پنج لباس متنوع را از پیش آماده کنید. مطمئن شوید که آنها راحت هستند و شما آنها را دوست دارید.

بازگشت به مدرسه

  1.        کمد خود را مرتب کنید.

سعی کنید کمد خود را ساماندهی کرده و آن را مرتب نگه دارید. از برچسب، جعبه یا قفسه استفاده کنید.

بازگشت به مدرسه

  1.        برای موفقیت برنامه ریزی کنید.

آنچه سال یا ترم گذشته برایتان مفید بوده (از نظر مشق و مطالعه)، ممکن است امسال مناسب نباشد. ایده های جدید را پذیرا باشید و در صورت لزوم تغییراتی انجام دهید.

بازگشت به مدرسه

  1.        مکانی مشخص را برای مطالعه در نظر بگیرید.

بسیاری از دانشجویان داشتن یک میز پر از لوازم التحریر در یک مکان آرام را مفید می دانند. در این صورت است که احساس می کنند در یک محیط آرام و مجهز برای کار و مطالعه قرار دارند. پس قبل از شروع دانشگاه جای مخصوص مطالعه را راه اندازی کنید.

بازگشت به مدرسه

  1.        دانشجویی خود را با یک جهش آغاز کنید.

اگر دانشجوی دانشگاه های خارجی زبان هستید و قرار است وارد سال اول شوید، قبل از شروع دانشگاه یک کتاب عبارات یا فرهنگ لغت بخرید و کمی مطالعه کنید. همچنین ممکن است برای یادآوری مطالعات قبلی به شما کمک کند و برایتان مفید باشد.

بازگشت به مدرسه

  1.        برنامه ناهار را جدی بگیرید.

بهتر است که دانشجویان قبل از رفتن به دانشگاه، یک غذای سالم و خوشمزه آماده و بسته بندی کند. به این ترتیب، غذای کافه تریا یا غذاهای آماده فروش را نمی خورند. غذاهای حاضری کافه یا رستوران ها کالری بالایی دارند و از نظر غذایی کم ارزش هستند. پس اگر دانشجو هستید، برای خودتان یک وعده غذایی سالم تهیه کنید و اگر والدین آنها هستید که  این مقاله را می خوانید، حتما چیزهای مغذی برای فرزندان خود تدارک ببینید.

بازگشت به مدرسه

  1.        در فواصل منظم برنامه خود را مرور کنید.

فقط چند دقیقه طول می کشد تا اطمینان حاصل کنید که برنامه ریزی شما برای آماده شدن به طور منظم اجرا می شود و هرگونه تغییر لازم را انجام می دهید. در این بین از خانواده مشورت بگیرید. لازم نیست چیزی به اندازه یک "کنفرانس خانوادگی" رسمی باشد، بلکه می تواند به سادگی یک مکالمه پنج دقیقه ای با خانواده در اتاقتان باشد.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد. اگر شما نیز مواردی برای آمادگی بیشتر و بهتر می دانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط
مرجع: KA4-07
320,859 تومان (با مالیات)
این کیف، یکی از زیباترین و پرفروش ترین های اسناد و مدارک است که همه نیازهای شما را برای حضور در یک سمینار، کنفرانس، همایش و یا حتی دانشگاه و مدرسه تامین می کند.
مرجع: PX-004BP
11,462 تومان (با مالیات)
خودکاری مناسب برای کسانی که راحتی دست هنگام نوشتن و خوش خط بودن برایشان مهم است.
مقالات مرتبط

10نکته برای بازگشت به مدرسه دانش آموزان

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل

ایران کارت؛ کارتی برای بازگشت به مدرسه...

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل

با پرونوت حرفه ای بنویسیم...

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود