ست های جذابی که قول داده بودیم رسید!

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

ست کردن و هماهنگ بودن لوازم التحریر یکی از کارهای هیجان انگیز و دوست داشتنی برای هرکسی با هر شرایطی است. چه مدیر باشید، چه دانشجو، چه دانش آموز و حتی کودک...

زمانی که به فروشگاه لوازم التحریر می رویم به دنبال لوازم شبیه به هم هستیم یا با طرح هایی که بتوان آنها را با هم ست کرد. برخی مواقع هماهنگی سخت است یا ممکن است لوازمی که دوست دارید ست کنید در مغازه وجود نداشته باشد. بنابراین پاپکو تصمیم گرفته است تا برای راحتی شما پک هایی مناسب افراد مختلف و برای کاربردهای متفاوت تولید و عرضه کند. این پک ها با طرح و ظاهر جذاب برای مدیران، دانشجویان، دانش آموزان و کودکان موجود هستند تا شما بنا بر نیاز و سلیقه خود انتخاب کرده و لذت ببرید. مدیران برای حرفه ای به نظر رسیدن، دانشجویان برای اهمیت به ظاهر، دانش آموزان برای بهتر درس خواندن و کودکان برای داشتن انگیزه نیاز به بسته بندی لوازم التحریری ست و هماهنگ دارند. درباره هر کدام از این پک ها به طور جداگانه توضیح خواهیم داد تا با آنها آشنا شوید.

ست لوازم التحریر پاپکو عبارتند از:

پک دانش آموز و مدرسه

عشق به مدرسه و لوازم التحریر هیچگاه از بین نمی رود؛ چه زمانی که خودمان به مدرسه می رویم، چه زمانی که فرزندانمان را در مدرسه ثبت نام می کنیم و حتی زمانی که مدرسه رفتن نوه های خود را مشاهده می کنیم...

با نزدیک شدن به مدرسه ها والدین و دانش آموزان ذوق خرید لوازم التحریر برای مدرسه را دارند و دوست دارند لوازم التحریری که تهیه می کنند با هم هماهنگ باشد. پاپکو برای دانش آموزان دو پک در نظر گرفته است تا بتوانند ست و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند.

اولین پک به نام پک دانش آموز ممتاز دارای لوازم التحریری به رنگ های سبز و قرمز هستند که ترکیبی جالب را فراهم می کنند. این پک دارای یک کیف مدارک کشدار، جامدادی کشدار، یک دفتر A4 80 برگ، دفتر فارسی 100 برگ، دفتر 100 برگ انگلیسی و یک دفتر یادداشت است که نیمی از لوازم التحریر مهم شما را شامل می شود.

پک دانش آموز

پک دوم را که یک کیف مدارک، دفتر A4، یک دفتر فارسی 60 برگ، دفتر انگلیسی 60 برگ و یک دفتر یادداشت کج راه تشکیل می دهد، در رنگ های آبی و نارنجی و با نام پک زنگ مدرسه موجود است. رنگ گرم نارنجی و رنگ سرد آبی یک تضاد جالب ایجاد می کند که تاثیر بسزایی روی افراد دارد. برای خرید و اطلاعات بیشتر درباره پک زنگ مدرسه اینجا کلیک کنید.

پک مدرسه

پک مدرسه و دانش آموز هر دو در رنگ هایی هستند که هم دختر و هم پسر می توانند بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنند.

ست کلاسیک مدیران

مدیران باید به میز کار و لوازم التحریر خود اهمیت دهند و این اهمیت در خرید لوازم اداری با کیفیت و هماهنگ خود را نشان می دهد. ما برای مدیران خوش سلیقه و منظم یک پک در نظر گرفته ایم که در آن لوازمی لوکس و درخور برای آنها قرار داده ایم. لوازم التحریری از قبیل ساک دستی، دو دفتر آکادمیک، ست خودکار و اتود و یک جامدادی چرمین در این پک موجود است. همچنین لازم است بدانید که برای ست کلاسیک مدیران از رنگ های مسی و مشکی استفاده شده است که درون یک ساک دستی به رنگ کرم قرار می گیرند.

ست مدیران

مجموعه ای از لوازم با کیفیت و رنگ های عالی و برای خانم ها و آقایان بسته ای است که هویت حرفه ای تجارت آنها را تکمیل می کند. در صورت تمایل می توانید هم اکنون از این لینک به توضیحات بیشتر وارد شوید و خرید خود را انجام دهید.

ست دانشجویی متالیک

مهر برای دانشجویان نیز حال و هوایی دیگر دارد، زیرا اکثر آنها ترم های تابستانی به دانشگاه نمی روند. بنابراین دانشجویان نیز در تب و تاب خرید هستند و حتی بیشتر از همه به ست بودن لوازم خود اهمیت می دهند. پک دانشجویی در نظر گرفته شده علاوه بر رنگ و ظاهر زیبای لوازم التحریر، از کیفیتی خوب و با دوام انتخاب شده اند.

این بسته را لوازم التحریری مانند دفتر کلاسوری متالیک، یک ساک دستی، دفتر 100 برگ متالیک، یک دفتر یادداشت و زیردستی جیبی متالیک تشکیل می دهند. بنابراین کافی است با خیال راحت این ست دانشجویی متالیک را از اینجا خریداری کنید و پس از تحویل مشاهده کنید که همان لوازمی است که در رویای خود طالب آن بوده اید. همچنین رنگ زرد و بنفش در نظر گرفته شده برای این ست دانشجویی هارمونی زیبا و شادی از لوازم التحریر مهمی که نیاز شما را برآورده می کند، ایجاد می کند.

ست دانشجویی

پک کودک

اهمیت قائل شدن برای لوازم التحریر کودک از ضروریاتی است که هر والدینی باید انجام دهند و برای تهیه آن باید بیشتر سلیقه، بودجه و همت خود را به کار ببرند. کودکان دوست دارند قبل از شروع مدرسه خرید خود را انجام دهند و برای این کار ذوق و شوق فراوانی دارند. در واقع انجام این عمل به آنها احساس خوبی می دهد و باعث می شود احساس آمادگی کنند. علاوه بر اینها کودکان مشتاق خرید لوازم التحریری هستند که طرح دار باشند و این طرح ها کارتونی، فانتزی و جالب باشند.

همیشه لوازم التحریر نقش مهمی در اشتیاق آنها به مهد کودک و مدرسه خواهد داشت، بنابراین در انتخاب آنها دقت کنید. ما برای شما دو  پک کودک با نام های پک کودکانه و پک فانتزی که هر دو نیز طرح دار هستند، در نظر گرفته ایم. همین حالا به لینک پک کودکانه و پک فانتزی بروید، می توانید اجازه دهید فرزندتان خودش بر اساس تصاویر انتخاب کند، خرید خود را با خیال راحت و اطمینان خاطر انجام دهید و منتظر ارسال بسته ها باشید.

تحویل بسته ها درب منزل، کودکان شما را هیجان زده و خوشحال خواهد کرد، بنابراین همیشه او را تشویق کنید تا به خوبی از لوازم التحریر خود استفاده کند و بتواند دوباره به همین صورت یک بسته هدیه دریافت کند.با کلیک روی لینک ها درباره هر کدام از محصولات به صورت جداگانه اطلاعات کسب کنید.

پک فانتزی، دفتر نقاشی، دفتر طرح دار، یک دفتر یادداشت طرح دار و کلیربوک طرح دار دارد که نیم بیشتری از لوازم مورد نیاز کودک شما را تشکیل می دهد.

پک فانتزی

 پک کودکانه نیز دارای یک دفتر نقاشی طرح دار، جامدادی، دفتر یادداشت طرح دار و کیف طرح دار کشدار است.

پک کودک

ست لاکچری

افرادی هستند که لوازم لوکس و تجملی دوست دارند و از داشتن آنها لذت می برند. پاپکو نیز به همین صورت لوازم التحریر لاکچری برای این افراد تولید و عرضه کرده است. از آنجایی که می توان این محصولات را با هم هماهنگ کرد، پاپکو یک ست زیبا و خاص از لوازم التحریر لاکچری برای شما مهیا کرده است.

این ست لوازم التحریر لاکچری از دو دفتر لاکچری در ابعاد مختلف، یک جامدادی استندینگ و ساک دستی تشکیل شده است که برای اطلاعات بیشتر و خرید این ست اینجا کلیک کنید.

ست لاکچری

کاربران محترم پاپکو، در صورتی که شما نیز پیشنهادی برای ست کردن لوازم التحریر دیگر در نظر دارید، با ما در میان بگذارید.

نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود