اگه نمی دونی کیف و کفشاتو کجا بذاری، این مطلب رو بخون!

ارسال شده در4 سال قبل توسط
مورد علاقه0

همه ما زمانی که اسم بایگانی روی چیزی باشد، تصوری از حجم زیاد کاغذ و زونکن و کلاسور خواهیم داشت. فکر می کنیم هر ابزاری که فروشگاه های لوازم التحریر یا لوازم اداری دارند، برای برگه ها و اسناد و مدارک به کار می آیند. اما در این مقاله ما به شما ثابت خواهیم کرد که چنین چیزی نیست...

یکی از ابزار بایگانی که قابلیت ها و کاربردهای دیگری علاوه بر نگهداری و محافظت از برگه ها دارد، جعبه بایگانی است. جعبه بایگانی به دلیل همین کاربردهای زیاد یکی از لوازم بایگانی دوست داشتنی و محبوب بین مصرف کننده ها به شمار می آید.

این روزها به دو دلیل علاوه بر کیف، کفش ها نیز در داخل خانه و اتاق ها نگهداری می شوند؛ یکی بحث امنیت آنهاست و دیگری حجم زیاد کفش ها بوده که جا کفشی برای همه آنها ظرفیت ندارد و بهتر است به چاره دیگری اندیشید.

شما در جعبه بایگانی می تونید کفش خود را به صورت یک جفتی یا چند جفتی نگهداری کنید و این بستگی به انتخاب شما و ظرفیت جعبه دارد. در صورت تمایل به نگهداری یک جفتی کفش ها می توانید جعبه مدارک متوسط یا بزرگ را انتخاب و تهیه کنید. ابعاد این جعبه ها به اندازه یک جفت کفش هستند که جعبه مدارک بزرگ بیشتر برای کفش های زمستانی یا پاشنه دار به کار می روند.

پس از قرار دادن کفش های خود در این جعبه ها می توانید آنها را نام گذاری کنید. در واقع به دلیل جای لیبلی (برچسب) که روی جعبه مدارک ها قرار دارد، می توانید مشخصات و ویژگی های کفش های خود را یادداشت کنید تا بدون اتلاف وقت و به راحتی به کفش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. نگهداری کفش ها در این جعبه ها کمد شما را به بهترین نحو مرتب و تمیز نگه می دارد و از آسیب به کفش های شما جلوگیری می کند.

ایده برای جای کیف و کفش

اگر تا به حال محصولات بایگانی پاپکو را نداشته اید، این پاراگراف را بخوانید تا با جنس آنها آشنا شوید. جنس جعبه های بایگانی پاپکو از پلاستیک پلی پروپیلن (PP) است که جزو با کیفیت ترین پلاستیک ها محسوب می شود. ما می خواهیم که شما مطمئن باشید هر گونه شی که در داخل این ابزار بایگانی قرار می دهید، در تمام مراحل فرآیند ذخیره سازی کاملا محافظت می شوند.

در واقع این جعبه ها علاوه بر با دوام بودن، راحتی دسترسی، امکان دسته بندی و حمل آسان از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به لوازم شما ممانعت می کند.

حال می پردازیم به تصمیم شما برای نگهداری چند جفتی کفش ها که مستلزم انتخاب و تهیه جعبه بایگانی 5 عددی و جعبه بایگانی مدارک است. این جعبه ها به دلیل ظرفیت بیشتر برای نگهداری چند جفت کفش و کیف ها به کار می روند که علاوه بر اینها کاربردهای دیگری دارند که در انتهای مقاله برای شما شرح می دهیم.

جعبه بایگانی 5 عددی شامل 5 جعبه که ابعاد متفاوتی دارند و از بزرگ تا کوچک روی هم قرار می گیرند. کیف و کفش های خود را بر اساس اندازه آنها می توانید در جعبه ها قرار دهید و لازم به ذکر است که از سایز جعبه سوم به بعد برای کفش ظرفیت ندارند. جعبه های 5 عددی با ظاهر جذاب خود و نگهداری لوازم شما نظم و زیبایی را برای اتاق شما به ارمغان می آورند و هر جایی که باشند آنجا را سازماندهی می کنند.

جعبه بایگانی مدارک و جعبه های 5 عددی نیز دارای لیبل برای تعیین نوع دسته بندی لوازم و تسریع و تسهیل دسترسی شما هستند. همچنین برای جعبه بایگانی مدارک دسته ای تعبیه شده است تا به راحتی آنها را حمل و جابجا کنید.

ایده برای جای کیف و کفش

درباره دیگر مورد استفاده های جعبه بایگانی بهتر است بدانید که:

از جعبه مدارک کوچک، متوسط و بزرگ می توانید برای هدیه دادن استفاده کنید و روی جای لیبل پیام هایی را که دوست دارید ثبت کنید. حتی در جعبه بایگانی 5 عددی نیز می توانید هدیه های خود را قرار دهید و آنها را با پوشال و روبان تزیین کنید. این جعبه ها مانند جعبه های مقوایی و کاغذی آسیب نمی بینند و کسی که آن را از شما دریافت کند می تواند برای کاربردهای دیگری نیز استفاده کند.

اگر دارای فرزند هستید، می توانید در جعبه بایگانی مدارک و جعبه های 5 عددی، اسباب بازی، خانه سازی، عروسک، توپ و کار دستی آنها را قرار دهید. علاوه بر اینها برای نگهداری لوازم آرایش، روسری، کیف پول، زیور آلات، آلبوم عکس، جوراب، کمربند و ... به کار می روند.

محصولات مرتبط
مرجع: FB-440(1-5)
692,065 تومان (با مالیات)
برای امور بایگانی، ما به شما یکی دیگر از تولیدات کاربردی و منحصر به فرد پاپکو به نام جعبه بایگانی 5 عددی با کد FB-440 را پیشنهاد میکنیم.
مرجع: SB-436
95,249 تومان (با مالیات)
جعبه مدارک کوچک کد SB-436 انتخابی ایده آل برای بایگانی اسناد و مدارک و نگهداری وسایل شخصی
مرجع: SB-437/1
108,779 تومان (با مالیات)
جعبه مدارک  بزرگ کد SB-437 انتخابی ایده آل برای کسانی که اسناد و مدارک زیادی برای بایگانی دارند.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود