لاکچری ها از این جامدادی نیز غافل نشوید...

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

عاشقان لوازم التحریر خوب می دانند که مهمترین جزء کیف یک محصل، جامدادی او است. به همین دلیل جامدادی های متنوعی در سراسر دنیا طراحی و تولید شده است که نیاز افراد مختلف را تامین می کند. هرکس بسته به نوع سلیقه و کاربردی که انتظار دارد، جامدادی مورد نظر خود را تهیه و از آن استفاده می کند. از جامدادی های سبک و قابل حمل چرمی و پارچه ای گرفته تا جامدادی های چوبی و پلاستیکی رومیزی که بهترین گزینه برای قرار گرفتن روی میز کار است.

در همین راستا شرکت پاپکو اقدام به تولید یک جامدادی Standing چندمنظوره برای کاربردهای متفاوت نموده است. جامدادی خاصی که هم در طراحی متفاوت است و هم در کاربرد. محصولی جدید که هم می توانید آن را با خود حمل کنید و هم زمانی که به منزل، محل تحصیل یا محل کارتان رسیدید، آن را باز کرده و به شکل رومیزی استفاده کنید. بدون آنکه متحمل وزن سنگین یک جامدادی مثلا چوبی برای کاربرد رومیزی باشید.

جامدادی لاکچری

جامدادی استندینگ (Standing) در حالت بسته با ابعاد 10.5 × 20.5 سانتی متری و عرض 5 سانتی متری اش بسیار مناسب و کاربردی است. به گونه ای که هم می تواند در یک کوله پشتی جای بگیرد و هم در یک کیف دستی. درب آن نیز به وسیله یک زیپ فلزی مرغوب و مقاوم بسته می شود و محتویات خود را محفوظ نگه می دارد. قسمت پشتی آن دو تکه بوده و در هر تکه، یک آهنربا قرار گرفته که کمک می کند وقتی جامدادی از وسط تا شد، محکم به هم بچسبد و حالت ایستاده خود را حفظ کند. به این شکل می تواند هم به عنوان جامدادی ایستاده روی میز کارتان باشد و هم به عنوان کیف لوازم آرایش ایستاده گوشه ای از میز توالتتان.  

جامدادی standing

لازم به ذکر است که برای ایستایی بهتر جامدادی، یک طلق درون آن در نظر گرفته شده است که بسته به سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید و یا اگر دوست نداشتید، آن را از داخل جامدادی خارج کنید. این جامدادی استندینگ به شما دو محفظه مجزا برای قرار دادن لوازم التحریر مختلف را می دهد که محفظه جلویی یک جیب به ابعاد 10 × 8.5 داشته و با یک تکه چسب کوچک بسته و محفوظ می شود.

جامدادی لاکچری

جامدادی standing در سه ترکیب رنگی بسیار زیبا و جذاب تولید شده و با دفتر لاکچری هماهنگ و ست است. عبارات روی درب جامدادی نیز همان جملات الهام بخشی است که روی دفاتر لاکچری درج شده :

عمیق فکر کن

با مهربانی زندگی کن

آزادانه حرکت کن

صادقانه عشق بورز

با ملایمت سخن بگو

هر روز بخند

جامدادی استندینگ

بی شک خواندن هر روزه این جملات در ذهن شما غوغا می کند. فکرش را بکنید هر بار که جامدادی را مقابلتان ببینید، یک جمله بی نظیر مشاهده می کنید و ...

حتی زمانی که روی میز لوازم آرایشتان است و از آن به عنوان beauty bag  استفاده می کنید، مرور این جملات انگیزشی بسیار جذاب است. یا زمانی که می خواهید کیف لوازم آرایشتان را همراه خود داشته باشید و داخل کیف دستی تان قرار می دهید، هم جملات و هم رنگ بندی های خاص آن بسیار چشم نواز است.

beautybag

مقالات مرتبط

با انواع جامدادی های پاپکو آشنا شوید...

توسطبیتا مزینانی 3 سال قبل

معرفی یک جامدادی ساده اما چندکاره!

توسطآذین نوراللهی 4 سال قبل

دفتری برای افراد لاکچری!

توسطآذین نوراللهی 2 5 سال قبل
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود