دفتری برای افراد لاکچری!

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

می خواهیم به شما دفتری معرفی کنیم که همانند نامش دفتری لوکس و خاص بوده و این ویژگی ها تنها برای ظاهر آن نیست، بلکه برای کاربرد و کیفیت آن نیز می توان به کار برد. این روزها واژه "لاکچری" به گوش همه ما خورده است و می دانیم که این اسم را برای اشیا، افراد یا کارهایی به کار می برند که تجملی و منحصر به فرد هستند. اما ما به شما می گوییم هر چیزی که شما از آن لذت ببرید و با استفاده از آن حس خاص بودن داشته باشید، می تواند برای شما لاکچری باشد.
از آنجایی که این روزها بازار لاکچری بودن بسیار بسیار داغ است! بهتر نیست دفتری که مورد نیاز روزانه شماست نیز “Luxury” باشد؟
دفتری با جملات انگیزشی:
عمیق فکر کن!
با مهربانی زندگی کن!
آزادانه حرکت کن!
صادقانه عشق بورز!
با ملایمت سخن بگو!
هر روز بخند!

بیشتر بخوانید: لاکچری ها از این جامدادی نیز غافل نشوید!

این عبارات میان رنگ هایی زیبا روی جلد نوشته شده اند، نوشته هایی طلایی که به معنای واقعی باید آنها را طلا گرفت! جمله هایی که هر روز آنها را می خوانید و انگیزه و انرژی شما برای سپری کردن تمام روز افزایش داده می شود.

دفتر لاکچری

حال به ویژگی های بی شمار دفتر لاکچری می پردازیم. اولین موردی که باید درباره آن به شما توضیح دهیم ظاهر دفتر بوده که در اولین نگاه با آن مواجه می شوید. جنس جلد دفتر چرم مصنوعی است، جنسی که گرد و خاک نمی گیرد و قابل تمیز کردن است. طرح روی آن همانطور که گفته شد از راه راه هایی رنگی تشکیل شده است که در میان آنها جملاتی زیبا با رنگ طلایی نوشته شده است. چاپ طرح روی جلد دفتر لاکچری با استفاده از چاپگر گرافیکی پیشرفته انجام شده است تا طرح ظرافت و زیبایی خود را از دست ندهد. در حال حاضر شما می توانید دفتر را با سه طرح از رنگ های گرم، رنگ های سرد و تک رنگ تهیه کنید. پس از خرید آن با هر کسی مواجه شوید، سوال این است: " از کدام برند این دفتر را خریده ای؟ "

حتما بخوانید: انواع دفتر لاکچری با ابعاد متفاوت

آیا می دانستید که دفتر لاکچری دو منظوره است؟ ما از لحاظ نوع باز شدن دفتر با دو نوع آن رو به رو هستیم؛ دفترهایی که از سمت راست باز می شوند و فارسی هستند، دفترهایی که از سمت چپ باز می شوند و انگلیسی هستند. بنابراین دفتر لاکچری به دلیل داشتن نوشته در جلد سمت چپ خود هم می تواند برای دفتر زبان به کار برده شود و هم می تواند با طرح راه راه بدون نوشته در جلد سمت راست خود، به عنوان دفتر فارسی استفاده شود. شاید برای برخی از شما این سوال پیش بیاید که دفتر یک خط بوده و چگونه می توان برای زبان استفاده کرد. لازم است بدانید که دفترهای دو خط برای تمرین دستخط هستند و در اکثر زبان های دیگر برای نگارش خود از دفترهای یک خط استفاده می کنند.

پس از شکل ظاهری دفتر لاکچری نوبت به مرحله دیگری پس از باز کردن آن می رسد. بین برگه ها و جلد صفحه هایی مقوایی وجود دارد که در قسمت پایین آن می توان اطلاعات شخصی مانند نام، شماره همراه، ثابت و فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس سایت خود را یادداشت کنید. یکی از مزایای نوشتن اطلاعات فردی در دفتر این است که در صورتی که آن را گم کنید، یابنده با در دست داشتن اطلاعات تماس شما می تواند دفتر را به دست شما برساند. علت وجود این صفحه های مقوایی چسباندن جلد به برگه هاست، به همین دلیل باید جنس آنها محکم و بادوام باشند تا توان چسباندن دو شی به همدیگر را داشته باشند. از بابت استحکام و دوام برگه های مقوایی دفتر لاکچری اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آیا می دانستید دفتر لاکچری خود را می توانید با یک جامدادی رومیزی ست کنید؟!

از تمامی اجزای دفتر که بگذریم یکی از موارد مهم هر دفتر برگه های آن است. تعداد برگه های دفتر لاکچری 130 عدد بوده و از آنجایی که هر برگه دارای 2 صفحه است، می توان گفت که این دفتر 260 صفحه دارد و شما درباره هر موضوعی که داخل آن می نویسید، بدانید که به احتمال زیاد بدون کندن برگه ها، هدر دادن صفحه و زیاد بودن فضاهای خالی، برگه کم نیاورده و می توان به اتمام موضوع پرداخت. حتی یکی دیگر از ویژگی هایی که نشان دهنده جادار بودن دفتر لاکچری است، پهن و عریض بودن آن بوده که می توان در هر صفحه تعداد کلمه های زیادی یادداشت کرد. ابعاد برگه های آن را هم ما به شما می گوییم هم درون دفتر می توانید مشاهده کنید؛ ابعاد 19/7 × 24/6 سانتی متر است.

دفتر لاکچری

از ویژگی های خطوط دفتر لاکچری می توان به این موارد اشاره کرد که: در هر صفحه 28 خط کشی انجام شده و فاصله ای که بین این خطوط وجود دارد 8 میلی متر است. بنابراین شما با هر اندازه دست خط (کوچک، متوسط و بزرگ) می توانید به راحتی بین خطوط آن بنویسید و دفتری مناسب است.

همانطور که می دانید دفترها دو فرم صحافی دارند، صحافی دفتر لاکچری عمودی بوده و از کنار باز و بسته می شود. پس از فرم این دفتر لازم است درباره نوع صحافی آن صحبت کنیم؛ اگر با محصولات و مقاله های پاپکو آشنا باشید می دانید که نوع صحافی چگونگی چسبیدن جلد به برگه هاست که در دفتر لاکچری این فرم به صورت دوخت بوده و مقداری چسب نیز در صحافی های نوع دوخت برای استحکام و دوام بیشتر استفاده می شود. به قول معروف کار از محکم کاری عیب نمی کند!

این دفتر را با ابعاد 20/5 × 25 سانتی متر و برای کاربردهای مختلف مانند نوشتن تکالیف و جزوه، یادداشت های کاری و نکات روزانه از اینجا خریداری کنید. حتی به دلیل ظاهر جذاب آن می توانید خاطرات خود را درون آن ثبت کنید تا برای شما همیشه به یادگار بماند!

محصولات مرتبط
مرجع: NB-680-130
260,760 تومان (با مالیات)
دفتری ایده آل با ظاهر شیک و لاکچری که لذت نوشتن روی برگه های آن به دلیل کیفیت بالا دو چندان می شود. 
مرجع: ZPC-346
363,330 تومان (با مالیات)
جامدادی استندینگ پارچه ای با ظاهری پر زرق و برق و چندین کاربرد در اختیار شما قرار می گیرد تا به جای خرید چند محصول و هزینه های بیشتر بهترین گزینه را داشته باشید.
مقالات مرتبط

معرفی دفتر پرونوت

توسطآذین نوراللهی 10 5 سال قبل

راهنمای خرید دفتر

توسطآذین نوراللهی 1 5 سال قبل

دفتر Pronote برای اولین بار در ایران

توسطآذین نوراللهی 5 سال قبل
2 نظر
  • su***

    su*** 1399-06-03

    سلام. لطفا از این کلمه لاکچری صرفنظر بفرمایید. مدرسه جایی برای لوکس بودن و زندگی تجملی نیست. دانش اموز لازم است که فقط ساده و‌ مرتب باشد. با سپاس
    • کا************ **************** ********کو

      کا************ **************** ********کو 1399-06-04

      با سلام
      دوست عزیز صرفا نام لاکچری برای یک محصول به معنی لوکس و تجملی بودن آن نیست و اگر شما به دفتر لاکچری دقت کرده باشید، در عین شیک بودن ساده نیز هست. پس می توان از نام لاکچری برای کیفیت بالای دفتر، شیک بودن آن، تفاوت آن با دفترهای دیگر و ویژگی هایی که خاص بودن یک دفتر را نشان می دهد استفاده کرد.
      دانش آموز علاوه بر ساده و مرتب بودن نیاز به لوازم التحریری دارد که به او انگیزه نوشتن بدهد.
      ممنون از نظر شما
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود