این نکات کلیدی را در طراحی فروشگاه لوازم التحریر جدی بگیرید!

ارسال شده در5 سال قبل توسط
مورد علاقه0

از آنجایی که تعداد بسیاری از کاربران، مشتریان و مخاطبان ما فروشندگان لوازم التحریر هستند، می خواهیم مقاله ای را برای آنها اختصاص دهیم. این مطلب هم برای کسانی که به تازگی فروشگاه لوازم التحریر افتتاح کرده اند و هم کسانی که مدتهاست دارای فروشگاه هستند و می خواهند تغییری در دکوراسیون اعمال کنند، مفید است. طراحی داخلی و یک دکوراسیون خاص و مناسب به شما کمک می کند که فروشگاهی داشته باشید که نظر همه بینندگان را به خود جلب کرده و آنها تبدیل به مشتری همیشگی شما شوند.
فروشگاه های لوازم التحریر یک مکان عمومی بوده که باید یک محیط مدرن و چشم انداز زیبا برای ایجاد چالش در ذهن مشتریان باشد. اولین تصویری که مشتری از شما در ذهن خود ثبت می کند بسیار مهم بوده و شما باید تمام عوامل یک فروشگاه از جمله رنگ دیوارها، پوشش کف، ویترین، قفسه ها، نورپردازی، لوازم دکوری و ... را به بهترین نحو به مخاطبان خود نشان دهید و باعث جذب مشتری شوید. بنابراین می دانید که اگر طراحی داخلی فروشگاه شما مشتری پسند نباشد، مخاطبان مدت زیادی را در فروشگاه صرف نمی کنند.

رنگ دیوارها و سقف

پس از انتخاب مکان، ابتدایی ترین موردی که باید روی آن تمرکز کنید رنگ فروشگاه است. برای رنگ دیوارها می توانید از رنگ های روشن یا شاد استفاده کنید زیرا اکثر مخاطبان شما را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند. همچنین پیشنهاد دیگری به شما می شود که از رنگ های خنثی برای رنگ دیوارها استفاده کنید تا بیشتر توجه مشتریان به لوازم التحریر و محصولات باشد. زمانی که از رنگ خنثی استفاده می کنید باید محصولاتی با رنگ های شاد و پر رنگ را برای چیدمان انتخاب کنید.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

پوشش کف

برای کف فروشگاه باید رنگی انتخاب کنید که با دیوارها تفاوت زیادی نداشته باشد و همچنین می توانید لمینت های چوبی به کار ببرید تا آن حس گرم رنگ چوب به مخاطب انتقال یابد. استفاده از رنگ های گرم برای کفپوش فروشگاه قدم زدن در داخل آن را برای مشتریان لذت بخش کرده و ترغیب می شوند زمان زیادی را در فروشگاه سپری کنند.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

نورپردازی

سپس برای نورپردازی اهمیت زیادی قائل شوید و چراغ آویزهایی لوکس و زیبا انتخاب کنید. سعی کنید آنها را با رنگ هایی که با رنگ دیوارها هارمونی داشته باشند و چشم مشتری را اذیت نکنند، انتخاب کنید. ترکیب لامپ های آفتابی و مهتابی انتخاب خوبی است. زاویه های نورپردازی را رعایت کرده و سعی کنید نور به خوبی روی محصولات منعکس شود. زمانی که قصد دارید سبک فروشگاه شما کلاسیک باشد، باید شدت نور زیاد باشد اما اگر سبک مدرن انتخاب می کنید، میزان نور باید متعادل و به طوری که زاویه نور بیشتر روی لوازم التحریر باشد. شما باید به گونه ای از رنگ ها استفاده کنید که فضایی دلنشین و صمیمی برای مخاطبان باشد.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

ویترین

یکی از مهم ترین فاکتورهای یک فروشگاه ویترین آن بوده که باید به گونه ای دکور شود تا مشتری را جذب کند که به داخل فروشگاه قدم بگذارد. فروشگاه لوازم التحریر به دلیل اینکه مخاطبانی از سنین کودک و نوجوان به بالا دارند، باید استفاده بهینه از فضای ویترین کرده و هر قسمتی را برای سلیقه هر سنی در نظر بگیرید. تاثیر ویترین در جذب مشتری غیر قابل انکار است و شما با توجه به محصولات خود می توانید بهترین آنها را به نمایش بگذارید و از دیگر لوازم دکوری که باعث جلب توجه مخاطب می شود استفاده کنید. ویترین خود را با رنگ و نور مناسب و جذاب دکور کنید و مشتری را به داخل مغازه بکشانید. دقت داشته باشید که ویترین باید شفاف باشد یعنی با چیدن محصولات زیاد در آن دید را برای عموم سخت نکنید. با برخی از چیدمان ها می توانید مخاطبان خودر ا کنجکاو کنید تا به داخل فروشگاه آمده و حس کنجکاوی خود را از بین ببرند و این راهی است که یک مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. حتی می توانید از هنر نقاشی در ویترین خود استفاده کنید، به این صورت که از تابلو های نقاشی استفاده کنید یا روی دیواره های ویترین را با نقاشی کردن زیبا کنید و یا روی شیشه ویترین به طوری که مانع دیده شدن محصولات نشود را نقاشی کنید.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

قفسه ها

فروشگاه لوازم التحرار دارای قفسه های زیادی بوده که برای دکوارسیون شما باید بیشتر وقت خود را برای تزئین آنها بگذارید. باید بدانید که طبق تحقیقات انجام شده مشتریان پس از ورود به داخل فروشگاه برای دیدن محصولات از سمت راست شروع به حرکت می کنند. برای قفسه ها و دیوارهای سمت راست فروشگاه باید بهترین دکور را داشته باشید و در قفسه ها از لوازم التحریری که برای شما بیشترین اهمیت را دارند، استفاده کنید. از محصولاتی که دارای رنگ های اصلی هستند برای چیدمان در قفسه های سمت راست مغازه استفاده کنید.
در قفسه های دیگر سعی کنید که هارمونی و هماهنگی رنگ ها را رعایت کنید تا بیننده از این نظم و طیف رنگ به وجد آمده و علاقه مند به خرید شود. البته انتخاب رنگ به سبک فروشگاه شما نیز بستگی دارد. در صورتی که سبک مدرن را انتخاب کرده اید بهتر است رنگ های تند و جذب کننده را به کار ببرید و اگر سبک کلاسیک مورد پسند شماست، رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید. فضایی را برای حرکت آزادانه مشتریان خود در نظر بگیرید تا به راحتی از همه محصولات دیدن کنند.
لازم به ذکر است که تفکیک نوع لوازم التحریر نیز در زیبا شدن فروشگاه شما تاثیر بسزایی دارد. به این صورت که در یک قفسه دفتر و دفتر یادداشت را با رعایت هماهنگی رنگ ها قرار دهید، در قفسه های دیگر نوشت افزارها را در جا قلمی های جذاب با نظم خاصی قرار داده و تزئین کنید، طبقه های دیگری را به لوازم بایگانی اختصاص دهید و قسمتی را برای مدادهای رنگی و لوازم نقاشی در نظر بگیرید. در ضمن می توانید حتی اگر بوم یا دیگر لوازم نقاشی را برای فروش ندارید از آنها به عنوان دکور استفاده کنید.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

لوازم دکوری

استفاده از لوازم دکوری در قفسه ها، ویترین و هر جایی که فضا دارد، مناسب است. نکته مهم این است که لوازم دکوری که می خواهید در چیدمان به کار ببرید باید با لوازم التحریر شما همخوانی داشته باشند. زمانی که شما محصولات مرتبط را در یک قفسه قرار می دهید، می توانید یک یا چندین لوازم دکوری متناسب کنار آنها قرار دهید و لوازم التحریر خود را تزئین کنید. برای ویترین خود از بهترین و منحصر به فرد ترین لوازم دکوری استفاده کنید تا مشتری برای دیدن محصولات بهتر و جذاب تر به داخل مغازه بیاید.

نحوه دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر

محصولات مرتبط
مرجع: NB-680-130
279,030 تومان (با مالیات)
دفتری ایده آل با ظاهر شیک و لاکچری که لذت نوشتن روی برگه های آن به دلیل کیفیت بالا دو چندان می شود. 
مرجع: BPKZ-7104
1,800,843 تومان (با مالیات)
محصولی مناسب برای دانشجویان و کسانی که می خواهند در کوله پشتی خود علاوه بر لپ تاپ، وسایل بیشتری را با خود حمل کنند.
نوشتن یک نظر
نوشتن یک پاسخ
برای ارسال نظر لطفا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم های مورد علاقه بسازید.

ورود